خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی گفت: بهترین راه پاسداشت از خون شهدا، حفظ انقلاب اسلامی و گسترش تفکر انقلاب اسلامی در جهان است.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۹۲
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از میامی، به مناسبت بزرگداشت ایام الله دهه فجر و به همت پایگاه المهدی(عج) روستای بکران مراسم جشن و بزرگداشتی در سالن ورزشی روستای بکران و با شرکت گسترده مردم، مسئولین و دانش آموزان برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر ،گفت: مردم ایران اسلامی تا کنون نزدیک به چهارصدهزار شهید سرافراز تقدیم انقلاب اسلامی نموده اند که این امر بار مسئولیتی سنگینی بر روی دوش یکایک مردم و مسئولین گذاشته است.

حجت الاسلام عیسی سلیمانی افزود: بهترین راه پاسداشت از این خون شهدا حفظ انقلاب اسلامی وگسترش تفکر انقلاب اسلامی در جهان میباشد.

وی ضمن برشمردن وضعیت اجتماعی-فرهنگی در دوران قبل از انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در آن دوران یک درجه دار آمریکایی میتوانست هر جرمی را مرتکب شود بدون آنکه بتوان او را محاکمه نمود ولی اکنون به واسطه خون شهدا و داشتن نعمت ولایت فقیه و حضور آگاهانه مردم تفنگداران نیروی دریایی آمریکا که به آبهای سرزمینی ایران تجاوز کرده بودند،دستگیر و پس از ابراز پشیمانی آزاد شدند که این امر اوج عزت و افتخار ایران اسلامی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه میامی در ادامه خواستار حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی روز 22 بهمن همچنین حضور آگاهانه مردم در اتخابات اسفند ماه شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها