جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان:

آسمان رشت در شب 22 بهمن نورافشانی شد

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان با اشاره به برگزاری جشن من انقلابی ام در شب 22 بهمن، گفت: این جشن، در رشت همزمان با شب 22 بهمن، همراه با سر دادن شعار الله اکبر و نورافشانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۹۵
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۶

سردار کاظمی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، با بیان اینکه انقلاب اسلامی سراسر نور و برکت بود اظهار کرد: این انقلاب پیوندی مستحکم با نهضت اباعبدالله الحسین علیه السلام دارد، انشاء الله به زودی به نهضت جهانی حضرت مهدی(عج) متصل خواهد شد.

وی گفت: در 22 بهمن امسال همانند سال های گذشته و بلکه بهتر از آن، مردم انقلابی ایران نشان می دهندکه عاشق و خدمتگذار مکتب امام حسین(ع)هستند و با حضور پرشور و بانشاط در راهپیمایی، پیوند ناگسستنی خود را با انقلاب و رهبری مستحکم تر کرده و دشمن را بار دیگر ناامید خواهند ساخت.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان خاطرنشان کرد: 22بهمن، روز بزرگ الهی، یک جشن مردمی نظام مقدس اسلامی ایران، روز تودهنی زدن به دشمنان اسلام به ویژه آمریکای جنایتکار و مقدمه ای برای شرکت پرشور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی است.

کاظمی پور با اشاره به برگزاری جشن من انقلابی ام در شب 22 بهمن، اظهار کرد: این جشن، در رشت همزمان با شب 22 بهمن، همراه با سر دادن شعار الله اکبر و نورافشانی برگزار شد.

وی با بیان اینکه در یک نقطه از مرکز استان و در همه مراکز شهرستان های گیلان، در شب 22 بهمن، آسمان نورافشانی شد، اعلام کرد: مسئولیت این کار در رشت برعهده سپاه و در مراکز شهرستان ها برعهده نیروی انتظامی و بسیج است.

جانشین فرماندهی سپاه قدس گیلان حرکت موتورسواران از شهرداری تا مزار شهدای گیلان را از دیگر برنامه های اجرا شده در شب پیروزی انقلاب اسلامی در مرکز استان عنوان کرد.

ارسال نظرات