خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان‌دهنده اتحاد و انسجام ملت در برابر نظام سلطه است.
کد خبر: ۸۶۳۵۷۹۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،غلام‌رضا قربانی  اظهار کرد: مردم این شهرستان با حضور پرشور و با بصیرت خود در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با سه شهید مدافع حرم و آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدید عهد و پیمان خواهند کرد.

وی افزود: حضور همراه با شور و شعور مردم شهر اندیمشک با یک‌هزار شهید در این راهپیمایی نشان‌دهنده ولایت‌مداری و شور انقلابی آنان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک اضافه کرد: راهپیمایی امسال با توجه به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 قربانی یادآور شد: بدون شک دشمنان نظام و انقلاب به‌حضور مردم در این راهپیمایی چشم دوخته‌اند و شرکت گسترده مردم در راهپیمایی این روز خنثی‌کننده توطئه‌های آنان است.

وی خاطرنشان کرد: مردم اندیمشک با حضور باشکوه خود در تشییع پیکر مطهر سه شهید مدافع حرم، در مسیر انقلاب و رهبری بودن خود را به‌خوبی به همگان نشان دادند.

این مقام مسئول در ادامه گفت: بسیجیان این شهرستان مانند تمام اقشار دیگر جامعه در این راهپیمایی حضوری پرشور و گسترده خواهند داشت.

وی در پایان بیان کرد: حضور و مشارکت همه‌جانبه آحاد مختلف مردم در این راهپیمایی نشان‌دهنده اتحاد و انسجام ملی در سایه ولایت‌فقیه در برابر نظام سلطه اعلام و دشمنان خارجی و داخلی نظام است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها