با حضور مدیرعامل اتحادیه:

گردهمایی موسسات قرآنی اردکان برگزار شد

گردهمایی موسسات قرآنی اردکان با حضور مدیرعامل اتحادیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۲۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، گردهمایی موسسات و خانه های قرآنی شهرستان اردکان با حضور جمعی از مدیران عامل این موسسات، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین شایق مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد،رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اردکان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی شهرستان برگزار شد.

در این مراسم برخی از مدیران عامل موسسات قرآنی اردکان طی سخنانی به بیان برخی مشکلات و موانع پیش روی این موسسات پرداخته و خواستار رفع مشکلات از طریق همکاری نهادهای فرهنگی از جمله اداره تبلیغات اسلامی شدند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین شایق، طی سخنانی در این جلسه تأکید کرد: وظیفه اصلی ما این است که پیام قرآن را با روش های مختلف تبلیغ کرده و در جامعه نهادینه کنیم و این خانه قرآنها و موسسات مردمی قرآنی هستند که بیشترین تلاش خود را در این مسیر بکار گرفتند که این عمل هم لایق تشکر و هم توجه بیشتر است.

وی با بیان اینکه اهمیت پرداختن به موضوع قرآن و سیره اهل بیت بر هیچ کس پوشیده نیست، اظهار داشت: ما در اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد تلاش خود را در همین زمینه بکار گرفتیم.

شایق تأکید کرد: البته مسئولین باید به جای تولی گری توان مردم را بسنجند، به موسسات مردمی کمک کنند و به جای تصدی گری حمایت، هدایت و نظارت داشته باشند تا موسسات مردم نهاد قرآنی دغدغه هایی غیر از فعالیت خود در این حوزه نداشته باشند.

وی از عملکرد این موسسات تشکر و در جهت رفع مشکلات آنها در اتحادیه موسسات قرآنی تأکید کرد و گفت: در مسیر تبلیغ و ترویج و پژوهش، ظرفیتهای بسیاری در موسسات قرآنی است که باید از آنها به درستی استفاده شود.

شایق با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ قرآنی افق، اظهار کرد: مسابقه بزرگ قرآنی افق در جهت احیاء فرهنگ قرآنی از سوی اتحادیه قرآنی استان یزد از 12 دی ماه آغاز و تا 8 اسفند‌ماه تمدید شده است که افراد با خریداری برگه مسابقه به مبلغ 10 هزار تومان و پاسخ به سؤالات قرآنی از متن قرآن می‌توانند در این مسابقه شرکت نمایند.

مدیرعامل اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد تصریح کرد: در حال حاضر همکاری موسسات با اتحادیه در هرچه با شکوه تر برگزار کردن این مسابقه موجب امتنان است و امیدواریم بتوانیم زحمات موسسات قرآنی را ارج نهیم.


ارسال نظرات