نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: در تولیدات علمی به جای رسیدیم که رعب و وحشت در دل دشمن افتاده است این چیز کمی نیست و باید افتخار کنیم و این همه پیشرفت در تولیدات علمی را مدیون انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بدانیم.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۲۸
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، ندیمی، در جشن برزگ انقلاب که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان برگزار شد؛ با اشاره به اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران تمام تهدیدها و تحریم ها را مدیریت کند.

وی با بیان اینکه این انقلاب ثمره خون شهیدان است و باید آن را با دل و جان حفظ کنیم گفت: امام خمینی (ره) چهره واقعی اسلام را به جهانیان نشان داد و آن را احیا کرد و پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، به لطف خداوند این کشور نماینده کشورهای اسلامی در جهان شده است.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انقلاب دارای دستاوردهای بسیاری است،گفت: تولیدات علمی و مقالات پژوهشی از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

ندیمی ادامه داد: در تولیدات علمی به جای رسیدیم که رعب و وحشت در دل دشمن افتاده است این چیز کمی نیست و باید افتخار کنیم و این همه پیشرفت در تولیدات علمی را مدیون انقلاب و نظام جمهوری اسلامی بدانیم.

وی خاطرنشان کرد: با پیشرفت در تولیدات علمی و مقالات پژوهشی جزء اولین ها در جهان هستیم و این را مدیون امام و انقلاب هستیم؛ چراکه دانشگاه های دوران انقلاب با دانشگاه های امروزی قابل قیاس نیست.

نماینده مردم لاهیجان در مجلس شورای اسلامی توام شدن توسعه و عدالت را از دستاورهای دیگر انقلاب برشمرد و افزود: نه شرقی و نه غربی، جمهوری اسلامی دستاورد دیگر این انقلاب است.

ارسال نظرات