خبرهای داغ:
طی بیانیه ای؛

آیت الله علوی گرگانی همه ملت و دلسوزان نظام و انقلاب را به شرکت در راهپیمایی 22 بهمن دعوت کرد

اینجانب همه ملت و دلسوزان نظام و انقلاب را دعوت میکنم که در روز 22 بهمن حضور حماسی خود را نشان داده و با وجود همه مشکلات ،هوشیاری خود را به رخ جهانیان بکشانند.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۳۷
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، طی بیانه ای حضرت آیت الله علوی گرگانی ملت و دلسوزان نظام را به شرکت در راخپیمایی 22 بهمن ماه دعوت کرد.
متن بیانیه به شرح ذیل است؛

                    قال الله تعالی :«ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم »
در آستانه سالگرد سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی قرار داریم و این در حالی است که در صحنه بین المللی ملتهای مستضعف جهان در زیر بار ظلمها و فشار استکبار جهانی هستند و هر روز مصیبتی جدید را تجربه میکنند و در صحنه  داخلی هم دشمنان به فکر نقشه کشیدن برای ناامید کردن ملت هستند.
یقینا ملتی که در طول بیش از سه دهه مقاومت و ایستادگی خود را نشان داده و پاسدار خون شهدا بوده است ، بیش از پیش پای تمامی ارزشهای انقلابی و اسلامی خویش ایستاده و تمام قد دفاع می نماید و هنوز نیز ایستاده و مقاوم خواهد بود .
اینجانب همه ملت و دلسوزان نظام و انقلاب را دعوت میکنم که در روز 22 بهمن حضور حماسی خود را نشان داده و با وجود همه مشکلات ،هوشیاری خود را به رخ جهانیان بکشانند و این حضور انها مقدمه ای برای حضور پر شورتر ملت در پای صندوقهای رآی باشد.
امید است که این حضور آگاهانه شما موجب دلگرمی بیشتر مسئولین و عزم جدی آنها در حل مشکلات مردم و خدمت صادقانه به آنها شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها