22 بهمن، سر آغاز حرکت ملتی است که با اتحاد، همدلی و تبعیت از روحانیت با زدودن استبداد و استعمار از سپهر سیاسی ایران بزرگ، حکومتی مردمی و اسلامی تشکیل داده، پیام انقلاب را به جهان صادر و هر ساله این انسجام ملی، عزت و اقتدار میهن اسلامی را به نمایش می‌کذارند.
کد خبر: ۸۶۳۵۸۸۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی، امروز میدان شهداء شهر اراک شاهد حضور مردمی بود که یکبار دیگر در صحنه حضور یافته بودند تااعلام کنند تا ایران و ایرانی هست هیچ دشمنی نمی‌تواند به خود اجازه دهد که فکری شوم در سر بپروراند.

مردمی که آمده بودند بگویند بار دیگر با امام و شهدا تجدید بیعت می‌کنیم، بیعتی که تاکنون هیچ‌یک از دشمنان نتوانسته آن را با توطئه‌های خود بشکنند.

پیر و جوان، زن و مرد با هر عقیده‌ای آمده بودند تا مشتی محکم شوند بر دهان توطئه‌گران و آنان که تصور می‌کنند مشکلات توانسته ایرانیان را به مانند کوفیان از ایمان و اعتقاد خود بازگردانند.

دشمنانی که با تبسم‌های خود روزها را از پس دیگری می‌گذراندند و رویای عدم حضور مردم را در راهپیمایی 22 بهمن در سر می‌پروراندند، 22 بهمنی که مردم خود در سی و هفت سال پیش به پا خواستند و تصمیم گرفتند که دیگر اجازه ندهند دیگران سرنوشت کشورشان را رقم زند.

نخواستند عروسک خیمه شب‌بازی استکبار باشند آن روزها نیز سراسر ایران شاهد حضور مردمی بود که گواهی می‌داد بر استبداد حاکم بر کشور، بر غارت زورگویان و توطئه بدخواهان علیرغم تمامی سخت گیری‌ها و اقدامات دین ستیزانه رژیم پهلوی پای ارزش‌ها و اصول خود ایستادند و امروز نیز شاهد پایبندی به ارزش‌های اسلامی هستیم.

در سی‌و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی علی رغم توطئه های متعدد دشمنان، انقلاب به برکت زحمات امام، علما و پایمردی مردم استوار مانده و انشاء الله با حفظ شعائر اسلامی و دینی، حفظ هوشیاری و بصیرت، انجام به وظایف و تکالیف شرعی و قانونی عظم و سربلندی نظام مقدس اسلامی را تضمین کردند.

مردم در طول مسیر با سردادن شعارهای ضد استکبار، خشم و انزجار خود را باردیگر به نمایش گذاشتند، امروز صحنه اتحاد و همبستگی مردمی بود که می‌خواستند ایران سربلند بماند، در 22 بهمن‌ماه سال 57 دیو ظلم را بیرون راندند، عهدی با یکدیگر بستند که همیشه کوهی باشند در برابر زورگویان و بخواهان، مانند سدی باشند در مقابل خروش مشکلات.

هم پیمان و متحد نشان دادند که رسانه‌های غربی بدانند اگر تا پای جان هم شده در برابر نیرنگ بازان می‌ایستند، مردم کلانشهر اراک در میدان شهداء با شهدای انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس تجدید بیعت کردند که حافظ ارزش‌های انقلاب هستند و اگر آنان رفتند راهشان همچنان ادامه دارد.

کودکانی که در کنار پدر و مادر خود از هم اکنون یاد گرفتند درس عشق به وطن، ایستادگی، مقاومت و خودباوری را که هرگز دوستی را با دشمن نمی‌پذیرند اگر بخواهد که خط انقلاب و اما را به بیراهه برد.

همن، سر آغاز حرکت ملتی است که با اتحاد، همدلی و تبعیت از روحانیت با زدودن استبداد و استعمار از سپهر سیاسی ایران بزرگ، حکومتی مردمی و اسلامی تشکیل داده، پیام انقلاب را به جهان صادر کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات