خبرهای داغ:
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دشمن سعی داشت با از بین بردن امنیت منطقه، امنیت ایران را نیز به خطر بیندازد اما دیدیم که کشورمان در منطقه‎ای نا امن، با امنیتی مقتدرانه و مثال زدنی در برابر تهدیدات دشمن جمهوری اسلامی ایران ایستاد.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۰۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳
غلام‎حسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به حضور میلیونی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: امسال نیز همانند سال های گذشته شاهد حضور پر شور و میلونی امت انقلابی و همیشه در صحنه‎ی ایران در راهپیمایی 22 بهمن هستیم. این حضور پرشور مردم جواب محکمی بر یاوه گوییهای رسانه‎های غربی است.

وی با اشاره به نمایش دست‌آورد های نظامی و موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: با گذشت 37 سال از انقلاب اسلامی هر روز شاهد پیش رفت جمهوری اسلامی در تمام بخشها از جمله نظامی امنیتی بوده‎ایم.

سخنگوی قوه قضاییه در ادامه گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از اولانقلاب برای ما محدودیت و فشارهای سنگینی بوجود آورده‌اند و تحریم و فشار مربوط به چند سال اخیر نیست.

وی با بیان اینکه دشمن ار هر تلاشی برای ضربه زدن به ما دریغ نکرده است، اظهار داشت: دشمن هر کاری کرد تا صدای انقلاب ایران به دنیا و جوامع آزادی خواه نرسد، اما موفق نشد. بیداری اسلامی گواهی بر شکست دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی در این هدف شوم بوده است.
 
محسنی اژه‌ای گفت: دشمن سعی داشت با از بین بردن امنیت منطقه، امنیت ایران را نیز به خطر بیندازد اما دیدیم که کشورمان در منطقه‎ای نا امن، با امنیتی مقتدرانه و مثال زدنی در برابر تهدیدات دشمن جمهوری اسلامی ایران ایستاد.

وی در پایان اظهار داشت: امروز در صنایع مختلف نظامی ، هوایی، زمینی و دریایی به خود کفایی رسیدیم و دستمان مقابل قدرت های دنیا دراز نیست.
این دست‌آورد ها حاصل ایمان مردم انقلابی کشورمان است و هراس دشمن از همین ایمان مردم انقلابی است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها