خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در سپاه

آمریکا به دنبال خواسته‎های فرا هسته‎ای است/ پای میز مذاکره با گرگ نمی توان نشست

کد خبر: ۸۶۳۵۹۱۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام علی سعیدی شاهرودی در جمع مردم ولایتمدار گرگان و در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ماه این شهرستان گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی در استواری و پایداری است.

وی با بیان اینکه باید بیندیشیم اگر بخواهد انقلاب اسلامی پایدار بماند باید به چه موضوعاتی توجه کنیم، گفت: تاریخ پر فرازو نشیبی فرا روی ما است و در گذشته کسانی حکومت تشکیل دادند و بعد از مدتی وفول قدرت آنها نازل شد و تنها اسمی از آنها در تاریخ باقی مانده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه به امت بنی‎اسرائیل اشاره کرد وابراز داشت: بنی اسرائیل حکومت فرعون را سرنگون کرد اما دیری نپایید که این حکومت از جریان خود منحرف شد و فرو پاشید.

سعیدی با بیان اینکه باید بیندیشیم این پیروزی واین شکست آیا جبری است و یا قانونمند است، بیان داشت: در دوره پیامبر جکومت اسلامی به پیروزی رسید اما در دوره بنی‎امیه انحراف پیدا کرد.

وی با بیان اینکه امریکا به دنبال خواسته‎های فرا هسته‎ای است،خاطرنشان کرد: در سال 1917 انقلابی به عظمت انقلاب شوری پا به عرصه وجود گذاشت و توانست عرصه‎های زیادی را تحت نفوذ قرار دهد و توانست قدرت آمریکا را به انزوا بکشاند.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه پس از چندی این انقلاب مسیر دیگری پیدا کرد، ابراز داشت: امروز با روسیه‎ای رو به رو هستیم که با مشکلات زیادی رو به رو است و باید بیندیشیم این موضوعات اتفاقی است یا خیر؟.

سعیدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در 37 سال گذشته خطرات زیادی رو به رو بوده و تهدیدات زیادی را پشت سر گذاشته است، یادآور شد: امروز پتین رئیس جمهور روسیه شخصا به دیدار مقام معظم رهبری می‎آید و باید بیندیشیم این اقتدار تصادفی است.

وی با بیان اینکه هر امت و قومی تاریخی دارند، یادآور شد: نظر دوم این است حواد ثاریخی جبری است و اتفاقات تاریخی بر اساس یک حبر صورت میگیرد.


قرآن حوادث تاریخی را قانونمند می‎داند

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه نظر سوم این است که حوادث تاریخی قانونمند است، گفت: قرآن حوادث تاریخی را قانونمند می‎داند و می‎گوید ببینید دیگران چه کارهایی کردند که انقلاب هایشان را از دست داده‎اند شما این اشتباه را نکنید.

سعیدی با بیان اینکه اگر حوادث تاریخی جبری است پس ارجاع به تاریخ توسط قرآن چه معنی دارد،  یادآور شد: اگر آقازاده‎ای بخواهد در مسیر آل الله حرکت کند باید در مسیر هابیل حرکت کند و اگر در مسیر قابیل حرکت کرد مسیر آن انحرافی است و به انزوا کشیده خواهد شد.


حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن و تاسی از رهبری حکومت 2500 ساله را سرنگون میکند

نماینده ولی فقیه در سپاه به تجربه تاریخی اشاره کرد و گفت: تجربه فراروی ما این است که تحولات تاریخی قانونمند است و اگر در روز 22 بهمن به حرف ولی فقیه گوش بدهند و به خیابان‎ها بریزند یک حکومت 2500 ساله را می‎توانند زیر و رو کنند.

سعیدی با بیان اینکه مردم خود می‎توانند زمینه افول حکومت را فراهم کنند، ابراز داشت: اگر روزی بنی‎اسرائیل به قدرت رسید قرآن معتقد است که به خاطر صبر و استقامت و به خاطر رهبری پیروز شده است.

وی با بیان اینکه اگر امت به الزامات انقلاب توجه نکند شکست خواهد خورد، افزود: اگر ملتی فراموش کند که برای چه انقلاب کرده الزامات انقلاب را فراموش کرده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه به سقوط انقلاب شوری اشاره کرد و گفت: مردم مرگ بر کاپتالیسم و سرمایه‎داری در روسیه سر می‎دادند اما آقای گورباچف می‎گفت ما نیاز به جنگ با آمریکا نداریم و معتقد بود در آمریکای لاتین، آفریقا، الجزایر و مصر حضور داریم و کشورهای متعد زیادی داریم و اگر آمریکا به ما را فریب دهد با مقابله با آنها خواهیم پرداخت و آقای گورباچوف به همزیستی مسالمت آمیز با آمریکا رسیدند.

سعیدی با نفوذ آمریکا در انقلاب شوروی اشاره کرد و یادآور شد: آمریکا با نفوذ در شوروی پیمان هلسنکی در راستای انزوای حقوق بشر با روسیه امضاء کرد و انقلاب آنها به استحاله کشیده شد و تمامی کشورهای متحد آن از بر اثر نفوذ آمریکایی از دست رفت.


سیاسیون ماهیت آمریکا را نشناسند شکست خواهند خورد

وی با بیان اینکه آقای گورباچف گرگ و شیطان را نشناخت، افزود:   اگر امروز سیاسیون ماهیت آمریکا را نشناسند شکست خواهند خورد چرا که  در قرن 20  آمریکا به  22 کشور حمله کرده و در   16 کشور دخالت نظامی داشته است.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه با گرگ نمی‎توان پای میز مذاکره نشست و گفت: در دوران گذشته نفوذ  در شوری اتفاق افتاد  به طوری که مردم صف دو کیلومتری در روسیه برای خوردن ساندویچ تشکیل می دادند.


اسلام نبوی در سایه نفوذ  در صدر اسلام به انحراف کشیده شد

سعیدی با بیان اینکه اسلام نبوی در سایه نفوذ  در صدر اسلام به انحراف کشیده شد ، گفت: کسانی به شدت برای فتنه کردند در صدد نفوذ هستند و  کسانی هستند به حرف آمریکایی ها بیشتر از حرف مقام معظم رهبری و مسئولان داخلی گوش می دهند.

وی ابراز داشت: برای انحراف کشیدن اینها کسایی هستند که برای تبیین افکار عمومی از شعار سبز در سال های 88 در  کشور استفاده کرند و وای بر کسانی که در فتنه 88 بر تکیه بر مقدسات با قدسی سازی می‎خواستند افکار عمومی را به انحراف بکشانند.

مسئول نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه چهار تجربه فراروی ما است، گفت: باید از  انقلاب حضرت نوح(ص)، موسی(ص)، پیامبر اکرم(ص) و شوری درس بگیریم  چرا که اگر اشتباه کنیم تاریخ به ما چه خواهد گفت.

سعیدی با بیان اینکه ما باید جریان غرب گرا را از هسته‎ای جدا کنیم، یاد آور شد: امروز نقشه‎ای که آمریکا برای شوری کشیده بود در حال تکرار است، گفت: امروز انقلاب اسلامی توانسته جای انقلاب شوری را به توان 2 پر کند.

وی بیان داشت: انقلاب ایران در سال 1979 به عرصه حضور گذاشت و جای انقلاب شوروی را پر کرد، گفت: امروز انقلاب اسلامی در آفریقا، غرب آسیا، یمن، فلسطین، مصر، لبنان، پاکستان و افغانستان نفوذ داریم.

این مسئول بیان داشت: امروز رهبری در اوج صلابت و عزت است و اگر جریان بازرگان و موسوی فعال شد و در فتنه 88  هم چنی تفکراتی دور هم جمع شدند و  غرب گرایی را دور هم جمع کنند بداند کسی که در مرحله  نخست در  جلوی آن ایستاد امام(ره) بود و در درجه دوم مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها