معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان:

نقش بانوان کشور در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار بود

نقش بانوان کشور در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار بود و موفقیت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با حمایت بانوان به دست آمده است.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۲۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان در مراسم رونمایی از مستند «برای احمد» که به همت حوزه هنری استان زنجان برگزار شد، گفت: نقش بانوان کشور در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار بود.

حجت‌الاسلام محمود محمدی افزود: امنیت و آرامش امروز کشور مدیون و مرهون فداکاری و ایثار شهدا است.

وی با اشاره به اینکه شهدا در شکل‌گیری انقلاب اسلامی نقش تاثیرگذاری داشتند، بیان کرد: شهید احمد مرتضایی که امروز مستند ایشان رونمایی میشود، نیز جزو همین شهدا هستند.

محمدی با بیان اینکه هم اکنون مجاهدان در دفاع از حرم تلاش می‌کنند، افزود: باید قدردان نعمت امنیت در کشورمان باشیم.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان نقش بانوان کشور را در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی تاثیرگذار عنوان کرد، گفت: موفقیت رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با حمایت بانوان به دست آمده است.

وی با اشاره به اینکه به منظور یادآوری یاد و خاطره نخستین راهپیمایی بانوان زنجانی، گردهمایی بزرگی برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این گردهمایی در زینبیه اعظم زنجان برگزار می شود.

محمدی گفت: سخنران مراسم نماینده ولی فقیه در استان زنجان است و در این مراسم یکی از زنان انقلاب اسلامی به خاطره‌گویی از زمان انقلاب خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی کمتر از مردان نیست، گفت: با برکت همین فداکاری های شهدا و ایثارگران شاهد این هستیم که مذاکره کنندگان ایرانی در برابر 6 قدرت جهانی نشسته اند.

محمدی با بیان اینکه زحمات و تلاش های رزمندگان موجب قدرت کنونی کشور شده است، تصریح کرد: باید قدردان تلاش های رزمندگان بود و از آنها حفاظت و حراست کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار