خبرهای داغ:
سردار سلامی در تبریز:

دستگیری تفنگداران آمریکایی نماد مواجهه با گزینه‌های روی میز آمریکا/ ایران، امروز از هر زمان دیگری قدرتمندتر است

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به اینکه تفنگداران دستگیر شده، مسلح تر و تعدادشان بیشتر از ایرانی‌ها بود، گفت: این دستگیری آمریکایی‌ها، نماد مواجهه با گزینه‌های روی میز آمریکا بود.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۳۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار حسین سلامی در جمع راهپیمایان یوم‌الله 22 بهمن تبریز، با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی، عزت، اقتدار و حاکمیت ارزش‌های الهی و بازیابی اقتدار اسلام، میسر شد، اظهار داشت: همراهی مردم در این چندین ساله نه تنها کاهش نیافت، بلکه روز به روز افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه حضور در جمع مردم آذربایجان، یک فضیلت و شرف است، افزود: تبریز نگین درخشان و پرچم‌دار انقلاب اسلامی است که همواره آفرینش‌گر حرکت‌های بزرگی مانند 29 بهمن 56 است که رژیم را غافلگیر کرد و با دادن انرژی به مردم، به همه شهرهای کشور تسری بخشید. 

جانشین فرمانده‌کل سپاه پاسداران، نمونه دیگر پیشتازی تبریز در عرصه‌های انقلاب را، حضور گسترده در 8 دی 88 عنوان کرد و گفت: تبریز همیشه پیشگام وفاداری، حضور و دفاع از ولایت فقیه بود که همواره مهد پرورش عالمان بزرگ، ادیبان و شهدای بزرگی است که شجاعت و شرافت، ویژگی برجسته این مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها