بیانیه سازمان بسیج رسانه استان به مناسبت ۲۲ بهمن

مقاومت در برابر نظام سلطه باید بیش از پیش در دستور کار دولت مردان قرار گیرد

سازمان بسیج رسانه استان یزد به نیابت از فعالین عرصه رسانه، به مناسبت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بیانیه ای منتشر کرده است.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۴۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد:

والفجر و لیال عشر

انقلاب اسلامی ایران به رهبری پیری روشن ضمیر؛ عارفی واصل؛ مبارزی خستگی ناپذیر؛ سیاستمداری بصیر؛ فقیهی آگاه به مسائل روز و با همراهی و حمایت و پشتیبانی و ایستادگی ملت ایران در بیست ودوم بهمن ماه 57 به پیروزی رسید و گفتمان انقلاب اسلامی ایران یگانه گفتمان اصیل و الهام بخش توده های مردم آزادی خواه و تحت ستم نظام سلطه در جهان گردید و اضمحلال و فروپاشی هیمنه نظام سلطه در برابر ملت های مستضعف و خودباوری آنها نسبت به این که می توانند در برابر توطئه ها و استیلا طلبی مستکبرین و شبکه صهیونیزم جهانی ایستادگی کنند و به پیروزی برسند یکی ازدستاوردهای عظیم این گفتمان است.

ما امروز در حالی وارد سی‌ و هفتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی می‌شویم که وعده‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) یکی پس از دیگری محقق گردیده و طلیعه پیروزی نهایی مکتب امام خمینی(ره) در جهان روز به روز بیشتر نمایان می شود.

اقتدار حزب الله لبنان، مقاومت مردمی سوریه، عراق و یمن، حق طلبی مردم بحرین، آذربایجان، نیجریه... و فریادهای مرگ بر استکبار در گوشه و کنار جهان تنها گوشه ای از ثمرات پربار انقلاب اسلامی ایران است.

حراست از دستاورد های این انقلاب وبه ثمر نشاند دیگر آرمانهای آن بر همه نسل های این ملت فرضی است واجب وتعطیل ناپذیر و دفاع ازآرمانها انقلاب باید سرلوحه اقدامات همه مسئولین ومردم در برهه های مختلف و تحت هر شرایطی باشد؛ چرا که این آرمان ها و این دستاوردها به قیمت مجاهدت ها و خون عزیزترین انسان های این مرز وبوم بوده است و نباید وجه المصالحه منافع باندی و سلایق حزبی وگروهی گردد.

ایستادگی ومقاومت در برابر نظام سلطه باید همچنان با شتابی بیش از پیش تا نابودی و اضمحلال نظام سلطه در دستور کار دولت مردان ایران اسلامی قرار گیرد و از هرگونه مماشاتی با مستکبران عالم که توانمندی ها و استعدادهای ملت بزرگ ایران اسلامی را به سخره می گیرند پرهیز شود و عزت و کرامت ملت ایران در همه برهه ها و در جریان ها مختلف داخلی و روابط و مذکرات دپیماتیکحفظ گردد.

سال‌هاست که بهمن ماه تجلی عزت و غرور ملت ایران است و بی‌تردید امسال نیز همچون سال‌های گذشته ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی در ایام نزدیک به انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی با حضور پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن پیمان و میثاقی دوباره با امام راحل، شهدای گلگون کفن و رهبر فرزانه‌شان خواهند داشت.

ما اصحاب رسانه استان یزد ضمن تبریک سالروز پیروزی شکوه مند انقلاب اسلامی به امام زمان(عج) و نایب برحقش حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای(مدظله العالی)؛ با آرمان های امام راحل عظیم الشأن وشهداء انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس تجدید پیمان می کنیم که تا تحقق کامل آرمانهای انقلاب اسلامی یک لحظه از پشتیبانی ولایت مطلقه فقیه کوتاهی نخواهیم کرد واعلام می داریم رمز ماندگاری و پیروزی ما در گرو ایستادگی و مقاوت در برابر زیاده خواهی های نظام سلطه می باشد و این مهم را در روز بیست ودوم بهمن ماه در راهپیمایی عظیم مردمی به جهان نیان نشان خواهیم داد و بار دیگر سیلی محکمی به یاوه گویان و بدخوان نظام اسلامی خواهیم زد.

سازمان بسیج رسانه استان یزد

ارسال نظرات
آخرین اخبار