همزمان با ایام الله دهه فجر، سومین نشست هم اندیشی بسیج هنرمندان شاهرود برگزار و برنامه های این کانون در ایام دهه فجر تبیین شد.
کد خبر: ۸۶۳۵۹۴۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سومین جلسه برنامه ریزی برنامه های دهه فجر کانون بسیج هنرمندان شاهرود، با حضور مسئولان انجمن های هنری و گروه های صالحین برگزارشد و پس ازارائه پیشنهادات حاضران در جلسه، برنامه های این کانون در ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی ایران، تبیین شد.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود بیان کرد: امسال نیز طبق سنو.ات گذشته، برنامه هایی را در راستای گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود، در نظر داریم.

عباس اعتماد اذعان کرد: نخستین برنامه این کانون در دهه مبارک فجر، حضور هنرمندان بسیجی در گلزار شهدای شاهرود و منور کردن قبور ایشان با شمع است.

وی افزود: تجلیل از چندین خانواده شهدای هنرمند در گلزار شهدا و دیدار با دو خانواده شهید هنرمند با حضور مسئولان اعم از معاون استاندار سمنان و فرماندار شاهرود، فرمانده سپاه ناحیه و رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شاهرود و نیز با حضور هنرمندان بسیجی، از دیگر برنامه های این کانون است.

اعتماد از برگزاری جشن انقلاب در روز 18بهمن ماه خبر داد و بیان کرد: دراین مراسم که برنامه های شاد و مفرح به همراه مسابقات و... در اداره ارشاد شاهرود برگزار میشود، خانواده های هنرمندان بسیجی نیز حضور دارند و اجرای جنگ شاد همراه با برنامه های فرهنگی در یکی از مدارس این شهرستان؛ از جمله برنامه های کانون بسیج هنرمندان شاهرود در دهه مبارکه فجر است.

برگزاری مسابقه ساخت مترسکهای استکباری در پنجمین سال پیاپی وی با اشاره به راهپیمایی یوم الله 22بهمن، از برگزاری جشنواره ساخت مترسک های استکباری طبق سنوات گذشته و با همکاری اداره ارشاد، شهرداری و فرهنگی سپاه ناحیه شاهرود خبرداد و اذعان کرد: به 12 اثر برتر، جوایزی اهدا می‌شود؛ هم چنین هنرمندان بسیجی قبل از شروع راهپیمایی، به نقش آفرینی و اجرای نمایشی کوتاه در حاشیه راهپیمایی می پردازند.

اعتماد افزود: کشیدن تصویر پرچم و اشکال نمادین بر چهره کودکان و نوجوانان حاضر در راهپیمایی؛ دیگر اقدام این کانون در سی و هفتمین سال پیروزی انقلاب با شکوه اسلامی ایران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها