خبرهای داغ:
یادواره شهدای ورزشکار مهدیشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید شاخص ورزشکار این شهرستان عباس ذوالفقارخانیان و گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۰۰۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در مهدیشهر، یادواره شهدای ورزشکار مهدیشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهید شاخص ورزشکار شهرستان عباس ذوالفقارخانیان وگرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور امام جمعه، فرماندار، جامعه ورزش و اقشار مردم در مسجد حضرت ابوالفضل (ع)شهرک شهدا برگزار شد.

در این مراسم با حضور حجت الاسلام عباس نصیری فرد، معاون بین الملل اتحادیه جهانی اساتید مسلمان و معاون سازمان بسیج اساتید  اظهار داشت: امام خمینی (ره)ایستادگی و مقاومت برابر استکبار جهانی را با توکل داشتن به خداوند در دلهای مردم نواخت و این انقلاب را به سمت دست یافتن به آزادی و استقلال سوق داد.

وی همچنین با اشاره بر حرکت انقلابی امام و دستاوردهای آن در سال 57 تأکید کرد وگفت: امروز این انقلاب با رهبری آیت الله خامنه ای با قدرت به مسیر خود ادامه می دهد و ما هم باید همواره مطیع رهبر و فرامین رهبری باشیم.

معاون بین الملل اتحادیه جهانی اساتید مسلمان، کشور ایران و انقلاب اسلامی را تنها قیام مردم بر پایه قدرت معنوی عنوان کرد و گفت: پیروزی انقلاب اسلامی برگرفته از آموزه های اعتقادی و اسلامی مردم بوده و هست.

نصیری فرد حضور گسترده مردم در راهبیمایی 22 بهمن را موجب یاس و شکست دشمن عنوان کرد وگفت: با حضور در راهپیمایی با ردیگر ضمن اظهار انزجار از دشمن اسلام با ردیگر با آرمانهای رهبر کبیر انقلاب بیعتی دوباره بستند و توطئه های پلید دشمنان را خنثی کردند.

در این مراسم از خانواده شهید عباس ذوالفقار خانیان، تجلیل به عمل آمد.

گفتنی است این خانواده دو شهید به نام محمد و عباس ذوالفقارخانیان تقدیم انقلاب کرده است و شهید عباس ذوالفقارخانیان از شهدای شاخص ورزشکارشهرستان مهدیشهردر سال 94بوده که در رشته فوتبال فعالیت داشته است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها