خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اهر:

حضور مردم در 22بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان است

خبرگزاری بسیج: فرمانده سپاه اهر با اشاره به اینکه شرکت در راهپیمائی 22 بهمن را میثاقی دوباره با شهدا و آرمان های بزرگ حضرت امام خمینی(ره) خواند و گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمائی ها مشت محکمی بر دهان استکبار و دشمنان نظام اسلامی است که تلاش می کنند بین مردم ایران اسلامی شکاف ایجاد کنند.
کد خبر: ۸۶۳۶۰۲۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، عبدالحسین ایمانی با ذکر اینکه امام خمینی(ره) در پی احیای کرامت و ارزش های از دست رفته امت اسلامی ایران بود، بیان کرد: آنچه را که طاغوت و طاغوتیان به دستور اربابان خود و استکبار جهانی در حق این ملت و امت اسلامی روا داشته و عزت و شرف ما را به باد داده بودند، با خون پاک هزاران شهید و رهبری امام بزرگوار توانستیم دوباره بدست آوریم.

وی افزود: لازم است برای حفظ این ارزش ها همیشه گوش به فرمان رهبر فرزانه از هر آنچه در توان داریم تا آخرین قطره خون خود دفاع کرده و به نسل های بعدی انتقال دهیم.

ایمانی خاطر نشان کرد: دشمن با ایجاد فتنه ها و تهدیدها تلاش در بهم زدن آرامش و امنیت مردم و ایران اسلامی را دارد ولی غافل از این است که امت ولایتمدار و متدین و بسیجیان دلاور گوش به فرمان رهبر حکیم و فرزانه انقلاب هر گونه حرکت آن ها را با بصیرت زیر نظر داشته و در نطفه خفه خواهند کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها