همزمان با دهه مبارکه فجر چهار طرح عمرانی بخش عقدا با حضور تابش نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۰۲۷
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از عقدا، با حضور تابش نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس ،فرماندار شهرستان اردکان،شهردار و بخشدار عقدا ،مدیرعامل آبفار استان و تعدادی از مسئولین چهار طرح عمرانی در بخش عقدا افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در این بازدید از بخش عقدا طرح های عمرانی ورودی و ساختمان دهیاری روستای مزرعه نو ، پارک محلی(ولایت) روستای خلیل آباد مورد و مخزن ذخیره و خطوط انتقال آب روستاهای کمکوه ،سفیدکوه و کیکوه افتتاح شد.

پایدار بخشدار عقدا در مورد هزینه این طرح ها گفت:ساختمان دهیاری مزرعه نو با 200متر زیر بنا و 500متر حصار کشی 265 میلیون تومان،ورودی مزرعه نو 412میلیون تومان،پارک روستای خلیل آباد با مساحت 1100متر مربع مبلغ 139میلیون تومان و منبع ذخیره و خطوط انتقال آب روستای سفیدکوه،کیکوه و کمکوه مبلغ 420میلیون تومان هزینه شده که همگی از اعتبارات دهیاری بوده است.

تابش نیز در حاشیه افتتاح این طرح ها گفت:تامین هزینه این طرح ها از محل اعتبارات دهیارها نشانگر توجه دولت محترم به روستاهاست وی اظهار امیدواری کرد که در آینده ای نزدیک کلنگ آغاز گاز رسانی به روستاهای زرجوع و فخرآباد به زمین بخورد و انشاالله مردم این دو روستا نیز از نعمت گاز طبیعی بهره مند شوند.


ارسال نظرات