خبرهای داغ:
جمعی از شهروندان بیرجندی: اطاعت بی چون و چرا از ولایت، هوشیاری، بصیرت وحضور ملت در همه عرصه های انقلاب سدی در برابر نفوذ دشمن مستکبر و جهانخواراست.
کد خبر: ۸۶۳۶۰۲۹
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۸

جان بیگی دانشجوی معدن دانشگاه صنعت و معدن بیرجند امروز در راهپیمایی 22 بهمن در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، با تبریک 22 بهمن گفت: امروز بزرگترین جشن انقلاب را می گیریم و جای امام خمینی(ره) و شهدا خالی است.

این جوان بیرجندی با اشاره به اینکه حضور مردم امروز در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر این است که از ولی امر مسلمین امام خامنه ای(حفظه الله) اطاعت می کنند و گوش به فرمان ایشان هستند، گفت: اگر اتحاد، هوشیاری و آگاهی داشته باشیم دشمن هیچ گاه نمی تواند در انقلاب اسلامی نفوذ کند.

کلاته بژدی یکی دیگر از شهروندان بیرجندی که به همراه خانواده خود در راهپیمایی امروز 22بهمن شرکت کرده بود اظهارداشت: پیام من به استکبار جهانی این است که بدانند ملت ایران همیشه در صحنه است و هیچ گاه اجازه نخواهد داد استکبارجهانی بخصوص آمریکا برای ما تصمیم بگیرند.

وی مهمترین راز پیروزی ملت ایران اسلامی را در مقابل دشمنان، ولایتمداری و اطاعت از رهبری برشمرد و گفت: امروز دشمن به هر بهانه ای می خواهد به کشور ما وارد شود و به بهانه های مختلف انقلاب اسلامی را شکست دهد.

این شهروند بیرجندی با تاکید بر اطاعت از رهبر معظم انقلاب يادآور شد: امروز ما هر چه داریم به برکت خون شهدا و رهبری امام خمینی(ره) است و هر گامی که در راهپیمایی 22 بهمن برداشته می‌شود همانند شکستی برای دشمنان انقلاب اسلامی است که نمی‌خواهند نظام سرافراز و قدرتمند باشد.

وی با اشاره به اینکه اگر انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت نهضت جهانی نیز رخ نمی داد، ادامه داد: دانشجویان در راهپیمایی 22 بهمن ثابت خواهند کرد که مدافع انقلاب بوده و به هیچ وجه اجازه نخواهند داد تا دشمنان به اهداف شوم خود در ایران اسلامی دست یابند.

فیروزی مقدم بانوی بیرجندی نیز در گفتگو با خبر نگار بسیج مهمترین هدف حضورش را در راهپیمایی 22 بهمن اطاعت از رهبری و حرکت در مسیر راه شهدا دانست و گفت: بصیرت و آگاهی امروز ملت سبب جلوگیری از نفوذ دشمن است ولی باید دولتمردان ما نیز این آگاهی و بصیرت را داشته باشند.

وی تاکید کرد: باید هوشیار باشیم زیرا امروز دشمن در همه عرصه های انقلاب می خواهد رخنه کند و نمی گذارد انقلاب اسلامی به آن اهدافی که می خواهد دست پیدا کند.

محمد، سعید و محمد مهدی دانش آموزان مدرسه ابتدایی علی مقدم شهرک چهکند بیرجند در گفتگو با خبرنگار بسیج گفتند: امروز 22 بهمن است و حضور ما در راهپیمایی مشت محکمی بر دهان امریکا می باشد که هر روز ما را تهدید می کند.

آنها اطاعت از امام خامنه ای، ادامه راه شهدا و امام خمینی(ره) ، پیروزی نهایی انقلاب ، دین اسلام را از دیگر اهدافشان در راهپیمایی امروز 22بهمن دانستند.

 انتهای پیام/ 14165

ارسال نظرات
پر بیننده ها