خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه اهر در جمع بسیجیان حوزه حضرت قاسم(ع) سپاه غدیر تبریز در مسجد فاطمه الزهرا(س) شهرک ارم گفت: اصل پیروزی انقلاب اسلامی به طور یقین ظفرمندی شکوهمند امت انقلابی ایران بر حکومت طاغوت و شاهنشاهی بود.
کد خبر: ۸۶۳۶۰۳۸
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به انقلابی بودن مردم ایران افزود: ثمرات انقلاب اسلامی در طول تانریخ 37ساله به طور دائم قابل مشاهده بوده و این ثمرات با تلاش مردم انقلابی به دست آمده است.

وی حکومت اسلامی برای را کشور یک نعمت بزرگ تلقی کرد و ادامه داد خود انقلاب اسلامی ایران برای ملت سرشار از برکات و دستاوردها بوده است و مردم به طور مستقیم در استقرار و دوام آن سهم بزرگی داشته اند.

حجت الاسلام حاجی زاده به حقوق مقابل ولایت با مردم هم اشاره و بیان کرد: قطعا بین حاکمان یک نظام اسلامی و امت آن رابطه ای جدانشدنی وجود دارد همان طور که ملت انقلابی در عرصه های مختلف زمان این وابستگی را نشان می دهند.

وی ادامه داد: نظام اسلامی به برکت وجود ولایت فقیه است و پشتیبانی مردم از ولی فقیه به فرموده امام خمینی(ره) در عرصه های مختلف گوناگون موجب دوام و قوام انقلاب اسلامی می شودو

امام جمعه اهر تاکید کرد: وحدت بین امت و ملت عامل به نابود شدن تفکر دشمنان اسلام نسبت به این کشور است اتحادی که باید در مقطع های مختلف زمانی در پله نخست قرار داده شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها