فرمانده انتظامی شهرستان کرج از دستگیری فردی که در پوشش اجاره منزل اقدام به سرقت از آپارتمان‌ها می‌کرد، خبر داد.
کد خبر: ۸۶۳۶۰۴۵
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید حسین سیدحقیقی اظهار داشت: در پی چندین فقره اعلام شکایت مردمی مبنی بر سرقت از آپارتمان‌های مسکن مهر ماهدشت کرج، بلافاصله بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 26 ماهدشت قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی شیوه سرقت‌ها و زمان وقوع آن‌ها و همچنین تحقیقات میدانی مشخص شد که سرقت‌ها همه به یک شکل و از سوی یک نفر صورت گرفته است.

سیدحقیقی اظهار داشت: به‌منظور شناسایی و دستگیری سارق، اطراف آپارتمان‌های مسکن مهر و محدوده آن به صورت شبانه‌روزی تحت کنترل نامحسوس ماموران گشت کلانتری قرار گرفت تا اینکه پس از مدتی به زن جوانی که در چند روز گذشته به صورت مشکوک در حال رفت و آمد در مجتمع مسکونی بود، مظنون شدند.

وی افزود: ماموران پس از تحت نظر قرار دادن حرکات و رفتار آن زن جوان، متوجه شدند که وی به  یکی از واحدهای مجتمع مراجعه کرده و با دسته کلیدی که در اختیار داشته، اقدام به باز‌کردن درب واحد کرده است که در این لحظه ماموران با یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر و جهت توضیحات بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج اظهار داشت: متهم در بازجویی‌های ماموران در ابتدا منکر هرگونه سرقتی شد اما در مواجهه با مستندات موجود و روبه‌رو شدن با صاحب آپارتمانی که قصد سرقت از آن‌جا را داشت، به جرم خود اعتراف کرد.

سرهنگ سید حقیقی در تشریح شیوه و شگرد سرقت‌ها گفت: متهم در طول روز به منازل آپارتمانی مسکن مهر مراجعه و به بهانه اجاره آپارتمان، ساعت خالی‌بودن واحدها را شناسایی و با استفاده از شاه کلیدی که در اختیار داشت درب منزل را باز کرده و با اجاره یک خودرو وانت بار اموال مسروقه را با کمک راننده که از نیت وی هیچ اطلاعی نداشته است، به بهانه جابجایی اثاثیه منزل، آنها را به سرقت می‌برد.

وی به شهروندان هشدار داد: از ورود افراد متفرقه و ناشناس که به بهانه خرید و یا اجاره منزل، بدون هماهنگی بنگاه مراجعه می‌کنند، جلوگیری شود.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج گفت: متهم به پنج فقره سرقت منزل با شیوه مذکور اعتراف کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها