خبرهای داغ:
وزیر اطلاعات در ساری:

هر رأی ملت تیری بر قلب دشمنان است/ پشتوانه مردمی رمز عزت و اقتدار نظام است

وزیر اطلاعات به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با بیان این که ملت بزرگ ایران به حتم حضوری حداکثری در انتخابات آتی خواهند داشت، گفت: به حتم هر رأی ملت ایران تیری بر قلب دشمنان اسلام، انقلاب و نظام خواهد بود.
کد خبر: ۸۶۳۶۰۵۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی، وزیر اطلاعات امروز در سخنرانی راهپیمایی 22 بهمن مرکز استان با اشاره به سابقه مردم مازندران، گفت: تشکیل نخستین حکومت علوی در این دیار نشان دهنده عمق عشق و ارادت مردم این منطقه به اسلام ناب و اهل بیت(ع) است.

 

وی با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، انقلاب ملت ایران متفاوت و متمایز از سایر انقلاب های دنیا معرفی کرد و افزود: وجود رهبری متفاوت در رأس نهضت انقلاب، آن را نسبت به دیگر انقلاب های دنیا متفاوت کرد.

 

وزیر اطلاعات با بیان این که انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل نخستین انقلابی بود که برای پیروزی روی گلوله حساب باز نکرد، خاطرنشان کرد: این انقلاب عظیم تنها با پشتوانه مردمی به پیروزی رسید و امروز 38 ساله شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان این که امام راحل مردم را به خدا گره زد و این قدرت عظیم را به وجود آورد، تصریح کرد: امام خمینی(ره) و مردم را بر رژیم تا دندان مسلح به پیروزی رسانید.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر این که مردم با خون جوانان شهیدشان سرانجام هر قدرتی را پایین می آورند، خاطرنشان کرد: پشتوانه مردمی مهم ترین عامل اقتدار وعزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) شاگرد مکتب قرآن بود و در منطق قرآن، پیامبر هم برای شما مردم است، بیان داشت: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی هم در اسلام برای مردم است.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان این که امام راحل مردم را با دست خالی و مشت گره کرده به خیابان ها آوردند، افزود: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حتی پس از پیروزی انقلاب هم وقتی قرار شد ماهیت حکومت مشخص شود فرمودند مردم نظر دهند که نظر ملت ایران هم جمهوری اسلامی بود.

 

وزیر اطلاعات با اشاره به این که مردم در رفراندوم آن سال با بیش از 98 درصد آرا به جمهوری اسلامی رای دادند، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با حضور و پشتوانه مردم این حکومت را پایه گذاری کردند و امروز نیز همین مردم مهم ترین پشتوانه انقلاب و نظام هستند.

 

وی ادامه داد: پس از رأی بیش از 98 درصدی مردم به جمهوری اسلامی، قانون اساسی هم به رای گذاشته شد و نمایندگان مجلس، شوراها، خبرگان و رییس جمهوری هم با آرای مردم انتخاب می شوند و این به معنای مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و نظام اسلامی است.

 

حجت الاسلام والمسلمین علوی با بیان این که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رهبری نظام نیز با یک واسطه، به وسیله مردم انتخاب می شود، تصریح کرد: در هیچ نقطه ای از جهان سراغ نداریم که تا این حد مردم در تعیین افرادو  شخصیت ها در کشور مشارکت داشته باشند.

 

وزیر اطلاعات در بخش دیگری از سخنان خود به در پیش بودن دو انتخابات مهم مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با بیان این که ملت بزرگ ایران به حتم حضوری حداکثری در انتخابات آتی خواهند داشت، بیان داشت: به حتم هر رأی ملت ایران تیری بر قلب دشمنان اسلام، انقلاب و نظام خواهد بود.

 

نماینده مردم تهران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که ملت بزرگ ایران با حضور بالنده و حداکثری خود در هفتم اسفند ماه این پیام به را به جهانیان خواهند داد که ملت ایران با عزم راسخ، پیرو امام راحل، رهبری و انقلاب هستند، گفت: به حتم ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی در هفتم اسفند ماه حماسه خواهند آفرید.

منبع: رسا
ارسال نظرات
پر بیننده ها