فرمانده سپاه قدس گیلان خروش میلیونی مردم در خیابان هایی کشور را نویدبخش حضور گسترده آنان در انتخابات اسفندماه سال جاری خواند و گفت: ملت ایران با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای سرنوشت کشور را رقم می زدنند و دشمنان را ناامید می کنند.
کد خبر: ۸۶۳۶۰۷۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار محمد عبدالله پور با صدور پیامی ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم غیور و ولایتمدار دیار میرزا کوچک خان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد: این حماسه بی نظیر، ماندگار، معنادار و پرنشاط که در لبیک به ندای مقام عظمای ولایت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) رقم خورد، بار دیگر پای‌بندی خدشه‌ناپذیر ملت ایران به آرمان‌ها و ارزش های متعالی انقلاب اسلامی و تداوم راه نورانی حضرت امام راحل (ره) و شهیدان گرانقدر و تاریخ ساز میهن اسلامی را تبلور بخشید.

وی با بیان اینکه ملت ایران همواره در دفاع از آرمان های اسلامی حضوری گسترده داشته اند گفت: ملت ایران در طول دفاع مقدس همواره در صحنه حضور داشتند و نگذاشتند یک وجب از خاک کشور بدست دشمن بیافتد و استمرا این حرکت را در عرصه های سازندگی،تولید علم و فناوری و ... بعد از انقلاب نشان دادند.

فرمانده سپاه قدس گیلان خروش میلیونی مردم در خیابان هایی کشور را نویدبخش حضور گسترده آنان در انتخابات اسفندماه سال جاری خواند و گفت: ملت ایران با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای سرنوشت کشور را رقم می زنند و دشمنان را ناامید می کنند.

سردار عبدالله پور با بیان اینکه دوستان و دشمنان این دیار٬ همواره در تمام صحنه ها٬ صلابت، دلاوری و اقتدار ملت ایران در سایه بصيرت و ولایتمداری را به نظاره نشسته اند افزود: راهپیمایی امروز بیانگر آن بود که مردم از انقلاب و دستاوردهای آن دفاع خواهند کرد و در این راه از جان و مال خود دریغ نمی کنند و حتی اگر نیاز باشد در خارج از مرزهای کشور از ارزش های اسلامی دفاع خواهند کرد.

ارسال نظرات