خبرهای داغ:
حماسه حضور در راهپیمایی 22 بهمن در نگارستان ایران؛
ضور پرشور و حماسی مردم آزادشهر در راهپیمایی 22 بهمن بیانگر عشق و ارادت این مردم به نظام و آرمان های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۶۰۸۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج ازآزادشهر،حضور پرشور و حماسی مردم آزادشهر در راهپیمایی 22 بهمن از چنان صلابت و عظمتی برخوردار و نشان از مشارکت پر شور تمامی مردم آزادشهر در این جشن بزرگ ملی داشت که آمده بودند عشق و ارادت خود را به نظام و آرمان های انقلاب اسلامی ثابت کنند.

حضور پرشور جوانان و آینده سازان ایران اسلامی در کنار موی سپیدان و یادگاران انقلاب اسلامی جلوه هایی از عشق آحاد ملت به انقلاب را ثابت کرد و نشان داد جوانانی که حتی امام راحل و انقلاب اسلامی را درک نکرده اند به آرمان های آن پایبند بوده و از میراث پدران خود به خوبی حراست می کنند.

جوانان آزادشهر دست در دست پدران خود همچون کفن پوشان قیام خونین 15 خرداد سال 42 کفن بر تن کرده بودند تا بار دیگر ثابت کنند که در راه دفاع از ارزش های نظام مقدس جمهوری اسلامی حاضرند تا جان خود را نیز فدا کنند.

برخی از خانواده معظم شهدا نیز با در دست گرفتن عکس فرزندان شهیدشان اعلام کردند که با ادامه راه شهیدان ، از آرمان های انقلاب اسلامی با جان و دل حراست خواهند کرد.

فریاد های مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آل سعود ، هیهات من الذله ، ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست ، در این جشن باشکوه حضور یافتند.

راهپیمایان با حمل پلاکاردهایی به دشمنان ایران اسلامی این حقیقت را یاد آوری کردند که ملت ایران در سایه عزت و اقتدار و با تکیه بر ظرفیت های داخلی خود را در برابر تهاجمات دشمنان مصون می کنند.

سیل خروشان راهپیمایان آزادشهری به حدی بود که فاصله میان جایگاه برنامه ها مقابل حسینیه اعظم آزادشهر و سراسر خیابانهای اصلی این شهرستان مملو از جمعیت بود.

راهپیمایان در پایان این راهپیمایی با خواندن بیانیه ای مقاومت و ایستادگی را تنها راه مقابله با استکبار جهانی اعلام کرده و انزجار خود را از حرکت استکبار در توهین به نبی مکرم اسلام اعلام کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها