سخنگوی سومین نمایشگاه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی با بیان اینکه عصر امروز این نمایشگاه به صورت رسمی آغاز به کار کرد، گفت: مراسم افتتاحیه در روز جمعه ۲۳ بهمن‌ماه برگزار می‌‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۶۰۹۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج،محمد خراسانی‌زاده در حاشیه آغاز به کار سومین نمایشگاه‌های دیجتیال انقلاب اسلامی از راه‌اندازی این نمایشگاه از عصر امروز خبر داد و گفت:‌ سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی از 22 تا 27 بهمن‌ماه در محل نمایشگاه‌های دائمی شهرداری در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

سخنگوی سومین نمایشگاه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی افزود: مراسم افتتاحیه رسمی این نمایشگاه جمعه 23 بهمن‌ماه در سالن اجتماعات نمایشگاه برگزار خواهد شد.

وی افزود: امسال بیش از 500 درخواست برای برپایی غرفه از سوی مؤسسات گوناگون داشتیم که به دلیل ظرفیت محدود هم‌اکنون 300 غرفه در نمایشگاه مستقر شده‌اند.

خراسانی‌زاده با بیان اینکه این نمایشگاه هر روز از ساعت 10 صبح الی 20 پذیرای عموم مردم است، گفت: در سومین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب بخش‌های مختلفی از قبیل رسانه‌های برتر، بخش کودکان و نوجوان، پویانمایی و... حضور دارند.

وی در خاتمه افزود:‌ در این نمایشگاه بخش‌های ویژه‌ای از قبیل کلینگ ترک اعتیاد مجازی، زیارت مجازی و آموزش سواد فضای مجازی در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات