امام جمعه دامغان در جمع هزاران نفر از راهپیمایی کنندگان این شهرستان باقدردانی از حضور آگاهانه ملت ایران در حماسه امروز بصیرت و ولایتمداری گفت: در دوران انقلاب و دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم اسلام کردیم اما امروز سنگر‌ها عوض شده و دشمن بنیان خانواده‌ها را نشانه رفته، نبرد امروز در جبهه فرهنگی است.
کد خبر: ۸۶۳۶۱۰۱
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسینیان امام جمعه این شهرستان ظهر امروز در جمع راهپیمایی کنندگان پرشور دامغانی در میدان شهدا این شهرستان ضمن تبریک فرارسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و قدردانی از حضور زاید الوصف مردم شهید‌پرور دامغان در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، اظهار داشت: همه ما باید بیاندیشیم که دیروز کجا بودیم و امروز کجا هستیم، فراموش نکنیم که امروز ملت بزرگ ایران در اوج اقتدار سیاسی و امنیت الگوی آزادگی و عزت‌مداری برای جهانیان هستند.

وی با اشاره به تقدیم 12 شهید انقلاب و 613 شهید سرافراز دوران دفاع مقدس، ازجمله شهدای شاخصی همچون شاهچراغی و داود الموسوی و رتبه برتر مردم این شهرستان در ولایتمداری و شهید ‌پروری در طول تاریخ انقلاب، افزود: ما ملتی بزرگ با تاریخی کهن و فرهنگی اصیل و عمیق محمدی هستیم، ما از تبار مدرس‌ها، دلواری‌ها و نواب صفوی‌ها هستیم، هزاران هزار شهید دادیم تا اسلام ناب محمدی را احیا کنیم و هرگز در برابر زورمداران و سلطه‌طلبان سر تعظیم فرود نخواهیم آورد.

استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: امروز سنگر‌ها عوض شده است و جبهه، جبهه فرهنگی است، باید مجدانه مراقب نفوذ فرهنگ غرب در خانواده‌ها باشیم، اگر در دفاع مقدس شهدا و جانبازان بسیاری دادیم، امروز خانواده‌های ایرانی در معرض آسیب‌های فرهنگ مادی‌گرای غرب است که می‌کوشد فرهنگ عمیق، کهن و اسلامی ما را از بین ببرد.

مدرنیته همچون موریانه بنیان خانواده را نابود می‌کند

امام جمعه دامغان با یادآوری تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی برضرورت بکار گیری اصول سبک زندگی قرآنی در خانواده‌ها و پرهیز از تجمل‌گرایی، اشرافی‌گری و بی‌بندوباری، تصریح کرد: غربی‌های و رسانه‌های بیشمار استکبار جهانی می‌کوشند زندگی مدرنیته را جایگزین سبک زندگی اسلامی و ایرانی کنند، فرهنگ باطلی که همچون موریانه بنیان خانواده را نابود می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان با بیان اینکه ما از تبار فرهنگ ایثار و شهادت، پرورش یافته در گفتمان بی‌مثال عاشورا و سیدالشهدا(ع) و فرزندان مکتب محمدیم، نباید اجازه دهیم پایه‌های اعتقادی جامعه اسلامی ما با بی‌توجهی به تهاجم فرهنگی سست شود، خاطر‌نشان کرد: امروز ماهواره، شبکه‌های اجتماعی و ابزار‌های نوین ارتباطی به مآمن تهاجم فرهنگی دشمن بر علیه ارزش‌های دینی و ملی تبدیل شده، نباید اجازه دهیم فرهنگ غنی و جوانان جامعه اسلامی از این شبیخون فرهنگی بیش از پیش آسیب ببینند.

آل سعود و اربابانش شیعیان 18 کشور منطقه را هدف گرفته‌اند

وی با اشاره به جنایات آل سعود و گروه‌های تکفیری صهیونیستی تحت حمایت این رژیم در منطقه گفت: رژیم آل سعود، داعش و دیگر خونریزان وهابی در 18 کشور منطقه شیعه را هدف گرفته‌اند و به دنبال نابود کردن جبهه مقاومت هستند، اما زهی خیال باطل، هرگز اجازه نخواهیم داد آنها و اربابان آمریکایی‌شان به اهداف شومشان برسند.

امام جمعه شهرستان دامغان تأکید کرد: دشمنان بدانند ما ملتی آزموده هستیم، مردمی شیعه که در مکتب اباعبدالله الحسین(ع) رشد یافته‌ایم، اگر دشمنان نابخرد بخواهند به حریم مقدسات مذهب ما کوچکترین تجاوزی نمایند، بی تردید ملت ما آنچنان سیلی به آنها خواهد زد که در تاریخ جهان ثبت شود.

مردم کاندیدای ولایتمدار، صالح و سالم، با دانش، کارآمد و کارآزموده را برگزینند

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان با یادآوری دو انتخابات مهم پیش روی ملت بزرگ ایران و مردم ولایتمدار استان سمنان و شهرستان دامغان در هفتم اسفند‌ماه، اظهار داشت: در بحث انتخابات خبرگان رهبری که به لطف خدا نگرانی در استان وجود ندارد و سیدی جلیل‌القدر از سلاله پاک پیامبر اعظم(ص) کاندیدا و منتخب مردم این استان دین مدار خواهد بود.

استاد حوزه و دانشگاه با تأکید بر اهمیت حضور همه اقشار جامعه در دو انتخابات پیش‌رو و ثبت مشارکت حداکثری مردم در تعیین نمایندگان خود، افزود: در مبحث مهم انتخاب کاندیدای اصلح و نماینده‌ای شایسته برای این شهرستان نیز مردم باید بکوشند فردی لایق نمایندگی جمعیت قریب به 100 هزار نفری دامغان، ولایتمدار، صالح و سالم،با دانش، کارآمد و کارآزموده را برگزینند.

وی با بیان اینکه همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، همه طیف‌ها و سلایق پای صندوق‌های رآی بیایند و در انتخابات هفت اسفند مشارکت کنند، خاطر‌نشان کرد: ملت‌ما ملتی بصیر است و به‌خوبی می‌داند که هر رأی تیری در چشم دشمن است و امید‌های آمریکا و اسرائیل و دیگر دشمنان اسلام وایران را به یآس مبدل می‌کند.

امام جمعه دامغان اظهار داشت: امروز همه آمدیم تا به دنیا اعلام کنیم این ملت از زن و مرد و کودک و پیر و جوان گوش به امر رهبر خود آماده جانفشانی در تمامی عرصه‌ها برای دفاع از اسلام و ایران و آرمان‌های امام و شهدا هستند، آمده‌ایم تا بگوییم برای دفاع از حرم اهل بیت در هر نقطه‌ای از جهان اسلام به فرمان ولی‌امر مسلمین آماده‌ایم و اگر رهبرمان اشاره کند جان و هستی خود را فدای اسلام ناب محمدی می‌کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها