فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ملت ایران 37 سال است با حضور خود راهپیمایی 22 بهمن و روز قدس سیلی محکمی بر دهان استکبار می‌زند که باعث به اغماء رفتن آنها در عرصه‌های مختلف می‌شود.
کد خبر: ۸۶۳۶۱۱۰
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱

سردار یدالله بوعلی در مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان لنده با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های مختلف گفت: این انقلاب به برکت خون شهدا و تلاش‌ها و مجاهدت‌های امام خمینی(ره) شکل گرفته و به پشتوانه حضور ملت و رهنمودهای مقام معظم رهبری تا به امروز اقتدار و امنیت خود را حفظ کرده است.

وی افزود: ملت ایران در عرصه‌های مختلف حضور و مشارکت خود را به اثبات رسانده به گونه‌ای که دشمنان نظام و انقلاب از این حضور و مشارکت مردم به تنگ آمده‌اند.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن سیلی محکمی بر دهان استکبار بوده که از این سیلی دشمن برای مدتی به اغماء خواهد رفت.

سردار بوعلی یادآور شد: ملت ایران همه ساله در دو نوبت هیمنه استکبار را در هم می‌ریزد، یکی در روز جهانی قدس با حمایت ملت مظلوم فلسطین و دیگری راهپیمایی 22 بهمن که تجدید عهد و میثاق با ولایت و امام و شهداست.

وی خاطر نشان کرد: ابهت پوشالی غرب با حضور ملت مؤمن، خداجو و شیعه و مسلمان ایران اسلامی در منطقه و جامعه بین‌المللی شکسته شد و امروز دیگر خبری از آن هیمنه استکباری به چشم نمی‌خورد.

این مقام ارشد نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دلایل مختلفی برای مخالفت استکبار با نظام جمهوری اسلامی وجود دارد و باید بدانیم که هیچ‌گاه استکبار جهانی یک قدرت مسلمان و خصوصاً شیعی را در کنار خود تحمل نخواهد کرد.

سردار بوعلی افزود: در طول تاریخ انقلاب‌های بسیاری به وقوع پیوسته اما انقلاب اسلامی سه تفاوت و ویژگی مهم و اساسی با سایر انقلاب‌ها داشته که باعث استقامت و پایداری و صلابت و اقتدار آن گشته است.

وی ادامه داد: نظریه‌پردازان غربی انقلاب اسلامی را به پرنده‌ای تشبیه کردند که دو بال آن را پرچم سبز انتظار و پرچم سرخ عاشورایی شهادت‌طلبی و قلب آن را مرجعیت و ولایت فقیه تشکیل داده است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: آنها به این نکته پی برده‌اند که اعتقاد به اصل ولایت فقیه همراه با شهادت‌طلبی و انتظار به ظهور منجی عالم بشریت باعث وحدت و یکپارچگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی شده و نقشه‌های آنان را در خصوص ضربه‌ زدن به ولایت فقیه و اعتقادات دینی مردم با شکست رو به رو شده است.

سردار بوعلی تصریح کرد: اگر روزی این ویژگی‌ها از ملت ایران گرفته شد آن روز سلطه و استکبار جهانی به نقشه شوم خود دست خواهد یافت اما بصیرت و هوشیاری ملت ایران در عرصه‌های مختلف اجازه و توان کار را از دشمنان انقلاب و نظام گرفته است.

وی در ادامه به تخریب نهادهای انقلابی توسط دشمنان داخلی و خارجی اشاره و گفت: سپاه به عنوان پرچمدار پاسداری از ارزش‌های انقلابی و اسلامی با حفظ روحیه شهادت‌طلبی در هر نقطه‌ای که احساس خطر برای نظام و اسلام کند آماده و پای کار خواهد بود.

سردار بوعلی در ادامه با بیان اینکه دشمنان اسلام و خصوصاً شیعیان به دنبال شکست حریم اهل‌بیت (ع) هستند افزود: شهادت افتخار بزرگی برای پاسداران حریم ولایت بوده که در خارج از مرز‌های جغرافیایی برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) آن را برگزیدند و مظلومان در دفاع از اهل‌بیت(ع) به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به حضور مقتدرانه سپاه در حفاظت و حراست از مرزهای زمینی، دریایی، و هوایی اشاره و گفت: حضور مقتدرانه سپاه در آب‌های خلیج نیلگون فارس و دستگیری مأموران آمریکایی باعث سرشکستگی و ذلت استکبار شد.

وی یادآور شد: اقدامات سپاه در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی با تکیه بر تفکر شیعی و اسلامی خود استکبار را وادار به تسلیم در برابر اسلام و مسلمین کرده است.

سردار بوعلی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی ایران پس از 37 سال جنگ نا برابر در عرصه‌های مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی و فرهنگی هنوز بر پایه‌ها و اصول انقلابی و ارزش های اسلامی خود ایستاده است چراکه متکی به قرآن، ولایت و محبت اهل‌بیت(ع) بوده است.

وی ادامه داد: همه کسانی که می‌خواهند به گونه‌ای انقلاب و نظام را تضعیف کنند باید بدانند که این انقلاب به راحتی به دست نیامده و هزینه سنگینی برای آن پرداخت شده و ملت ایران اجازه تضعیف را به دشمنان نظام و انقلاب نخواهند داد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص بحث نفوذ اشاره کرد و گفت: برخی می‌خواهند با ادبیات خود کلمه نفوذ را سبک بشمارند اما رهبر معظم انقلاب خطرات و پیامدهای نفوذ را برای مسئولان و ملت ایران بیان فرمودند که عدم توجه به آن باعث اجرایی شدن نقشه شوم نفوذ دشمنان خواهد شد.

سردار بوعلی افزود: نهادهای انقلابی با عمل به وظایف خود در عرصه‌های مختلف باید جلوی نفوذ و تحرک دشمن را گرفته و اجازه ندهند دشمنان به خواست خود برسند.

وی در ادامه به نزدیک شدن به ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و گفت: انتخابات عرصه مهم و حساسی در روند پیشرفت و توسعه انقلاب و نظام و کشور ما خواهد بود.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید کسانی را برای حضور در مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی انتخاب کنیم که دلشان برای نظام و انقلاب بتپد و حافظ انقلاب و دستاوردهای عظیم آن باشند.

ارسال نظرات