خبرهای داغ:
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با صدور بیانیه ای از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در استان قدردانی کرد.
کد خبر: ۸۶۳۶۱۲۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با صدور بیانیه ای از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در سایت خود از مردم ولایتمدار استان گلستان قدردانی کرد.

در این بیانیه آمده است،

گرامی باد یوم ‌الله بیست و دوم بهمن 57، گرامی باد سی و هشتمین بهار میلاد دوباره ملت بزرگ ایران، سی و هشتمین عید بزرگ بازگشت به فطرت الهی و قدرت توحید، عید فرخنده پیروزی ملتی نستوه در گشودن راه احیاء اسلام .

درود و سلام بر شما شگفتی ‌آفرینان سرزمین ایران که هر سال با راهپیمایی بی ‌نظیر خود معجزه‌ ای مکرر را به جهانیان یادآور می ‌شوید. و سلام و درود می ‌فرستیم به لاله‌ ها و شقایق‌ های گلگون کفن سال 1357 که با نثار جان خویش استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را به ما هدیه دادند.

امروز فرزندان امام خمینی (ره) و سربازان رهبر عزیزمان با تمام وجود با نیتی به پاکی نمازهایشان، با خلوصی به صداقت سعی و صفایشان آمده بودند تا بیعتی دوباره با رهبرشان استمرار راه انقلابشان را تا ظهور مهدی موعود (عج) فریاد کنند . و بار دیگر وحدت خود را با گام های استوار شان چون خروش علی (ع) در خیبر، خطبه زینب در کوفه، خروش علی بن الحسین در شام و آوای علی بن موسی الرضا در طوس حاکمیت زر و زور و تزویر جهانی را همچون حاکمیت 2500 ساله طاغوت خاتمه دهند.

این بیانیه تأکید می کند: امروز همه آمده بودند تا با عزمى راسخ و گام هایى استوار براى پشتیبانى از انقلاب و نظام جمهورى اسلامى با حضور در راهپیمایى یوم الله 22 بهمن با شعارهاى کوبنده خود ، نفرت از استکبار جهانى و اطاعت خود از ولى امر مسلمین را اعلام کردند .

در سی و هشتمین سالگشت پیروزی باشکوه انقلاب اسلامی مردم غیور و آگاه استان گلستان؛ از اقوام و توده های مختلف جامعه « شیعه و سنی ، زن و مرد ، پیر و جوان ـ ترک و فارس ـ کرد و بلوچ ـ کتولی و گیلک و ترکمن، در صفوفى به هم پیوسته، دوش به دوش یکدیگر آمده بودند تا بار دیگر با تجدید بیعت با آرمان هاى بلند نظام مقدس جمهورى اسلامى ، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری ،در دهه چهارم انقلاب، پیشرفت و عدالت را برای آحاد مردم جامعه مان به ارمغان آورند. مشت های گره کرده شما امت هوشیار، بر چهره های بر افروخته دشمنان اسلام کوبید تا غرور و سربلندی را برای ایران و ایرانی به ارمغان آورد . آفرین به عزم راسخ و اراده بلند شما گلستانی ها. بی شک این برگ زرین ، سند پرافتخار دیگری است از حماسه تحسین برانگیز ملّت غیور و شریف شما گلستانی ها بر تارک تاریخ سراسر درخشان ایران اسلامی .

در پایان این بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان گلستان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی شما ملت قهرمان و شهید پرور استان گلستان در همایش عظیم و میلیونی راهپیمایی 22 بهمن، سی و هشتمین سالگشت پیروزی انقلاب اسلامی را گرامی می دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها