خبرهای داغ:
سردار عظیمی:

انقلاب اسلامی هویت اصلی ملت ایران را به آن ها بازگرداند

فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف درغرب کشور گفت: انقلاب اسلامی تحوبی بزرگ در کشور ایجاد کرد و هویت اصلی ملت ایران را به آن ها باز گرداند.
کد خبر: ۸۶۳۶۱۴۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۹
سردار محمدنظر عظیمی در حاشیه مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کرمانشاه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران با رهبری حضرت امام (ره) ارزش های نابود شده دینی و الهی را زنده کرد و عزت و احترام دوباره ای به ایران و مردم آن بخشید.
وی با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب اسلامی قابل شمارش نیست، افزود: بدون شک یکی از مهمترین این دستاوردها، استقلالی بود که ایران پیدا کرد و توانست روی پای خود بایستد و دست نیاز به سوی سایر کشورها دراز نکند.
سردارعظیمی یادآور شد: انقلاب اسلامی ما جرات ایستادگی در برابر ظالمان را به مردم بخشید تا بر سرنوشت خویش حاکم شده و از زیر سلطه استبداد و استکبار خارج شوند.
فرمانده قرارگاه منطقه ای نجف اشرف درغرب کشور همچنین با اشاره به حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: ملت بزرگ ایران در عرصه های مختلف امتحان خود را به خوبی پس داده و ثابت کرده اند بهترین مدافع و حامی انقلاب، نظام و ولایت فقیه هستند.
وی گفت: مردم کرمانشاه که در دوران دفاع مقدس هزار بار از سوی دشمنان بمباران شدند امروز و با وجود برف و سرما به خیابان آمدند تا نشان دهند تحت هیچ شرایطی دست از حمایت انقلاب و نظام برنمی دارند.
ارسال نظرات