خبرهای داغ:
با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر آقاتهرانی
اولین یادواره 500 شهید شهر پردیسان قم و شهدای مدافع حرم، شب گذشته با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی آقاتهرانی در مسجد امام موسی کاظم(ع) پردیسان برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۱۷۲
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین دکتر آقاتهرانی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی طی سخنانی در اولین یادواره 500 شهید پردیسان و 6 پاسدار شهید مدافع حرم از سپاه قم ابراز داشت: همانگونه که حضرت امام(ره) توانستند در یک بعد ملی و جهانی تحول ایجاد کنند، هر کسی می تواند با اصلاح نفس خود، موجب تحول در محیط پیرامونی خویش بشود.

وی با گرامیداشت یاد شهدای دوران انقلاب از جمله آیت الله سعیدی، آیت الله غفاری و ...که بر اثر شکنجه رژیم طاغوت به شهادت رسیدند، گفت: روحانیت شهید و در راس آنها حضرت امام عظیم الشان برای بیداری جامعه تلاش می کردند و حضرت امام(ره) از همان زمان که در نجف بودند، بحث ولایت فقیه را یادآوری می کردند.

سخنران مراسم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت امروز کشور و منطقه و همچنین موضوع انتخابات، آزادی بیان را از برکات اسلام دانست و ادامه داد: شهدای بزرگوار با شهادت خودشان نشان دادند که مظهر ایستادگی در برابر استکبار جهانی هستند.

اجرای سرود گروه سرود کریمه اهل بیت(س)، خاطره گویی حاج حسین یکتا و نوحه خوانی، از دیگر بخش های این مراسم بود که به همت پایگاه شهید اسکندری ناحیه امام حسن مجتبی(ع) و ستاد یادواره برگزار شد.

در پایان این مراسم، حاضران به مناسبت شب 22 بهمن ندای الله اکبر سردادند و آسمان منطقه از محل همین مراسم، نورافشانی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها