خبرهای داغ:
این حضور میلیونی نشان می‌دهد که ملت همچنان پای آرمان‌های انقلابی خود ایستاده‌اند و هیچ فردی حق ندارد به نام مردم دست از آرمان‌های انقلاب بکشد.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۰۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، امروز ایران اسلامی بار دیگر غرق در جوش و خروش است، در آسمان شهر قم یکپارچه فریادهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل طنین‌انداز شده است و مردمی از جنس غیرت و مردانگی با مشت‌های گره‌کرده فریاد ظلم ستیزی سر می‌دهند، امروز مردم قم شور دیگری به پا کرده‌اند و خیابان‌های این شهر قدم‌هایی را بر دوش خود می‌کشند که تنها برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام راحل و رهبر انقلاب در این میدان گام نهاده‌اند. امروز مردم قم بیعتی دوباره بستند با خمینی‌ کبیر، با بزرگمردی که در تاریخ همتایی نداشت و با فرامین عالمانه و داهیانه خود انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند. امروز روز وفای عهد همان ملتی است که در روز 22 بهمن 57 پیروزی انقلاب خود را جشن گرفت. اکنون نیز جشن دیگری در صفحه تاریخ انقلاب رقم می‌خورد و مردم قم نیز با شور و اشتیاق و فریادهای استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی و مبارزه با استکبار در سطری از این صفحه تاریخ جای گرفته‌اند. امروز لنز دوربین‌های جهانی خیره به ملت ایران است و حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن ماه تیتر اول اخبار جهانی است و ملت ایران خبرسازترین واقعه روز جهان می‌شود.

امروز 22 بهمن ماه سال 1394 هجری شمسی است روزی که نماد ایستادگی و اتحاد مردم ایران است، روز تجلی دفاع از آرمان‌های انقلابی و دفاع از خون پاک شهدا، امروز مردم تمام شهرهای ایران اسلامی برای تجدید پیمان با آرمان‌های اسلامیت و جمهوریت به پا خاسته‌اند اما قم بار دیگر نوای انقلابیش از دیگر شهرها رساتر است.

وقتی در میان جمعیت می‌روی به سختی می‌توانی قدم برداری از کوچک و بزرگ، پیر و جوان، دانشجو و عالمان دینی و همه و همه در این راهپیمایی عظیم حضور دارند. وقتی با مردمی که در راهپیمای حضور یافته اند هم‌کلام می‌شویم کلیت سخن تمامی آنها پشتیبانی از خط امام و رهبری، حفظ انقلاب و دفاع از وطن است. حتی در میان جمعیت وقتی با کودکی خردسال به نام محمد هم سخن شدیم چیزی نگفت جز این جمله: « من به عشق آقا آمدم و می‌خواهم به دشمنان بگویم ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند.»

قابل ذکر است که 37 سال از آن واقعه بزرگ تاریخی در ایران می‌گذرد اما ایام فجر هنوز هم بوی همان سال‌های دهه 50 را می‌دهد و هر سال این واقعه تاریخی منسجم‌تر و پرشورتر از سال‌های قبل یادآوری می‌شود. امسال نیز حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که هنوز هم قلب مردم این دیار به شوق رهبرشان می‌تپد و اتحاد و خروش بی‌منتشان می‌تواند لرزه بر پیکره استکبار و صهیونیسم جهانی اندازد. امروز باید قدرت‌های جهانی بدانند و البته می‌دانند که دیگر قدرت خلاصه در تیر و رگبار و گلوله نیست قدرت جهان امروز در مشت‌های گره ‌شده ملتی است که به هر اشاره رهبرش لبیک می‌گوید و جان بر کف در صف مقدم می‌ایستد، امروز قدرت را اتحاد می‌سازد اتحادی که تنها از آن ملت ایران است و در هیچ کجای جهان مشابهی ندارد و امروز ما تنها گوشه‌ای از این قدرت را از سوی قم شهر عالمان به‌نام و شهر مردمان غیور انقلابی نظاره‌گر بودیم و دشمن بداند که هفت اسفند ماه نیز با حضوری مقتدرانه‌تر در انتخابات چشم دشمنان را کور خواهیم کرد.

در پایان قابل ذکر است که 37 سال از آن واقعه بزرگ تاریخی در ایران می‌گذرد اما ایام فجر هنوز هم بوی همان سال‌های دهه 50 را می‌دهد و هر سال این واقعه تاریخی منسجم‌تر و پرشورتر از سال‌های قبل یادآوری می‌شود. امسال نیز حضور با بصیرت مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشان داد که هنوز هم قلب مردم این دیار به شوق رهبرشان می‌تپد و اتحاد و خروش بی‌منتشان می‌تواند لرزه بر پیکره استکبار و صهیونیسم جهانی اندازد. امروز باید قدرت‌های جهانی بدانند و البته می‌دانند که دیگر قدرت خلاصه در تیر و رگبار و گلوله نیست قدرت جهان امروز در مشت‌های گره ‌شده ملتی است که به هر اشاره رهبرش لبیک می‌گوید و جان بر کف در صف مقدم می‌ایستد، امروز قدرت را اتحاد می‌سازد اتحادی که تنها از آن ملت ایران است و در هیچ کجای جهان مشابهی ندارد و امروز ما تنها گوشه‌ای از این قدرت را از سوی قم شهر عالمان به‌نام و شهر مردمان غیور انقلابی نظاره‌گر بودیم و دشمن بداند که هفت اسفند ماه نیز با حضوری مقتدرانه‌تر در انتخابات چشم دشمنان را کور خواهیم کرد.

ارسال نظرات