خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) با اشاره به حضور جمعیت بالا، گفت:جوانان و نوجوانان با شور و حالی خاص برای بیعت با ولایت آمده اند.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۲۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، رضا حافظی جانشین فرمانده سپاه علی ابن ابی طالب(ع) در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه با تبریک این حضور پرشور و ولایی و امیدوار کنند مردم، اظهار داشت: در 37 راهپیمایی 22 بهمن شرکت کرده ام که تاکنون راهپیمایی به این شکل متمرکز و فشرده ندیده ام.

وی ادامه داد: از لحظه آغازین، جمعیت کاملا فشرده و بسیار زیاد می باشد که عمدتا جوان و نوجوان بودند که همه با شور و حالی خاص برای تجدید بیعت با ولایت آمده اند.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به پیام این جمعیت به جبهه مقاومت بیان داشت: این حضور نشان از آن دارد که با رسول الله بیعت داریم و وقتی با رسول الله بیعت داشته باشیم یعنی با امام زمان عج بیعت می کنیم و همانند رسول الله در مقابل استکبار جهانی می ایستیم.

وی با اشاره به اینکه این مقاومت و استقامت را تا به ابد ادامه خواهیم داد، گفت: این کار ما یعنی اینکه در قیام امام زمان عج قرار گرفته ایم و خدا نکرده فریب نخوریم که این همان قیام امام زمان عج می باشد.
ارسال نظرات