نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه
آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در جلسه شورای اداری شهرستان ساوه گفت: پایین و بالا بردن سود و چرخش کاذب پول موجب سود عده ای می شود ولی اقتصاد کشور پیش نمی رود.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۴۲
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیج،نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در این مدت 2 سال دولت به دنبال برجام بود در پسابرجام باید به فکر بهبود اقتصاد و اشتغال زایی شود، 900هزار میلیارد تومان منابع بانکی کشور است این منابع کجاست؟ با دلال بازی کشور آباد نمی شود.

دری نجف آبادی اظهار کرد: اگر این منابع بانکی به عرصه تولید تزریق شود منجر به تقویت تولید داخلی می شود ولی با ریخت و پاش، تزویر، چاپ پول و غیره نمی شود.

وی با انتقاد از میزان واردات سیگار و لوازم آرایشی ادامه داد: 5 میلیارد دلار از ترکیه واردات شده است ولی فقط 5 میلیون دلار در گمرک ثبت شده است امروز باید مدیران خودرو  2.5 میلیون خودرو  تولید کنند که یک میلیون صادر کنند مگر چینی ها خودروساز بودند.

 نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: نباید امیدمان فقط به شرق و غرب باشد با حضور خارجی ها مشکلی نداریم ولی زمان این است که روی پای خود بایستیم.

وی افزود: در همین استان مرکزی و شهرستان ساوه با صدها کارخانه شاهد عدم کار با ظرفیت کامل شرکت ها هستیم که در صورت حمایت می توانند علاوه بر افزایش تولید موجب اشتغالزایی شوند.

دری نجف آبادی گفت: چینی ها که در حال قبضه بازارهای خودرو  هستند زمانی دوچرخه ساز بودند و پس از ما وارد این صنعت شدند، حالا با طراحی آمریکا همین چینی ها می خواهند تغییر طراحی آب سنگین اراک را برعهده بگیرند.

وی تصریح کرد: ظرفیت استان مرکزی بسیار بالا است همه باید در مقام کار و تلاش برای خدمت با یکدیگر متحد عمل کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تاکید کرد: باید نسبت به نفوذ دشمن و توطئه‌ها در انتخابات و غیر از انتخابات هوشیار باشیم، روحانیتی که در صحنه های انقلاب حضور ندارند باید به خودشان رجوع کنند.

وی افزود: به برکت اسلام و ولایت امروز شاهد پایداری فلسطین، لبنان، سوریه و یمن هستیم، منطقه نبل و الزهرا با حدود50هزار شیعه در حرکت نیروهای مقاومت آزاد شد.

22 بهمن  روز خاطره ها و عظمت اسلام است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: 22 بهمن  روز خاطره ها و عظمت اسلام است وقتی پیامبر(ص) و مسلمانان پس از چندین سال جنگ، مکه را فتح کردند روز نمایش عظمت اسلام بود.

وی افزود:  22 شکوه ملی و آبرو و اقتدار کشور است چون در ابتدا باید گام های ما در راهپیمایی برای خدا باشد سپس برای کشور.انقلاب اسلامی  توانست راه جدیدی در مسیر عزت، پیشرفت، شرف، شهادت‌طلبی پیش روی مردم جهان ترسیم کند.

 دری نجف آبادی با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجالس خبرگان و شورای اسلامی بیان کرد: اگر نمایندگان با صلاحیت انتخاب شوند جایگاه ایران در جهان ارتقا می یابد و نقش بهتری در جهان ایفا می کند.

ارسال نظرات