خبرهای داغ:
امام جمعه دامغان:

ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن آگاهی و اقتدار خود را به نمایش گذاشتند

ملت بزرگ و بصیر ایران اسلامی با حضور میلیونی و معنادار خود در راهپیمایی عظیم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی آگاهی و بصیرت خود و اقتدار کشور و نظام ما را به نمایش گذاشته و توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۶۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد حسینیان ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه این هفته دامغان در مصلی امام خمینی این شهرستان از حضور زاید الوصف مردم ولایتمدار و شهید پرور دامغان در راهپیمایی 22 قدردانی کرد و اظهار داشت: حضور میلیونی ملت ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برگ دیگری از تاریخ پرحماسه نهضت اسلامی ما را رقم زد.

امام جمعه دامغان حضور میلیون‌ها نفر از اقشار مختلف مردم کشورمان در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه را حرکتی انقلابی، خود‌جوش و دشمن‌شکن خواند و افزود: انقلاب اسلامی ما از ابتدایی‌ترین روز‌های شکل‌گیری تا به امروز همواره بر دوش ملت آگاه ایران اسلامی به سوی قله‌های عزت و اقتدار حرکت کرده و حماسه‌های گوناگونی آفریده‌اند.

وی اضافه کرد: مردم ما با این حضور باشکوه به جهانیان گوشزد کردند که هرچند ملت ایران خود مظلوم و ستمدیده‌ است اما هیچ‌گاه ظلم نمی‌کند، بلکه پناهگاه و نقطه امید مظلومان و مستضعفان جهان است، همانا ملت مقاوم ما با راهپیمایی باشکوه 22 بهمن پیام ایستادگی و استقامت خود را در برابر زیاده‌خواهان و ظالمان به جهان مخابره کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان در بخش دیگری از سخنان خود با تبریک فرارسیدن سالروز میلاد مسعود حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار تصریح کرد: حضرت زینب(س) ضمن پرستاری و پاسداری از حریم امامت و اهل بیت در ایام دشوار اسارت، با نقش آفرینی تاریخی در کنار امام سجاد(ع) نهضت عاشورا و پیام جهان‌شمول قیام اباعبدالله‌(ع) را زنده نگاه‌داشت.

رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان با تقدیر از نقش کلیدی و زحمات طاقت‌فرسا جامعه پرستاران در امر بهداشت و درمان اظهار داشت: پرستاران سرمایه‌های بزرگ عاطفی هستند که علاوه بر تخصص، دانش و تجربه و زحمات شبانه روزی با حضور و رفتار نیکوی خود درد و رنج بیماران را می‌کاهند.

امام جمعه دامغان در ادامه با یادآوری دو انتخابات بزرگ مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند‌ماه خاطر‌نشان کرد: در انتخابات برد و باخت چندان مهم نیست همه افرادی که احساس تکلیف کرده و کاندیدا شده‌اند پیروز هستند زیرا فرصت و عرصه‌های خدمت به مردم متنوع است. 

حجت الاسلام والمسلمین حسینیان با تأکید بر اهمیت مشارکت حداکثری ملت و انتخاب آگاهانه در دو انتخابات مهم  پیش‌رو، گفت: باید تلاش کنیم نمایندگانی ولایتمدار و پیرو آرمان‌های انقلاب برگزینیم و اجازه ندهیم سکولار‌ها، لیبرالیست‌ها و ناصالحان وارد خانه ملت شوند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها