مردم شهید پرور بخش آسفیچ هم فریاد مرگ بر آمریکا سردادند

راهپیمایی با شکوه مردم بخش آسفیچ شهرستان بهاباد با حضور بخشدار فرمانده انتظامی مسئولان و خانواده معظم شاهد و اقشار مختلف مردم بخش آسفیچ در مرکز بخش برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۶۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: شرکت کنندگان در این راهپیمائی با حمل پلاکاردها و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل اعلام نفرت و انزجار خود را ار دشمنان اعلام کردند و گفتند: ما تا آخرین نفس در رکاب ولایت هستیم و در تمام صحنه ها حضوری فعال داریم.

در پایان قطعنامه راهپیمایی در 13 بند قرائت و با تکبیر مورد تائید حاضرین قرار گرفت.

در این مراسم علیرضا تیموری بخشدار آسفیچ در سخنا نی با قدردانی از حضور با شکوه مردم آسفیچ در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت :بنا به فرموده مقام معظم رهبری 22 بهمن در حکم عید فطر است که ملت ایران در این روز پس از یک دوره روزه سخت خفقان و استبداد به افطار نشستند.

وی اضافه کرد: معظم‌له 22 بهمن را نیز در حکم عید قربان قلمداد کردند چراکه در این روز ملت ایران برای پیروزی انقلاب اسماعیل‌های خود را قربانی کردند.

بخشدار بخش آسفیچ تصریح کرد: روز 22 بهمن خداوند نعمت ولایت را به مردم ایران ارزانی داشت و دین این ملت را کامل کرد و این روز بنا به فرموده مقام معظم رهبری به‌مثابه عید غدیر است.

وی 22 بهمن را روز تجلی وحدت و همبستگی، اقتدار ملی و تجدید بیعت با آرمانها و ارزش های والای انقلاب ، شهداء ، امام عظیم الشان(ره) و مقام معظم رهبری دانست و افزود: حضور پرشور در جشن ملی جمهوری اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن نماد تقویت وحدت و انسجام ملی است .

تیموری وحدت و امنیت ملی را از عناصر مهم نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و افزود:این حضور پرشورهمواره موجب حضور چشمگیر مردم در عرصه‌های مختلف نظام بوده و خواهد بود.


ارسال نظرات