امام جمعه بهاباد

راهپیمایی باشکوه 22 بهمن نمونه های بارزی از تجلی همدلی و همزبانی/حضور مردم در انتخابات سدی در برابر نفوذ دشمن است

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به وحدت و همدلی مردم در تمام صحنه ها گفت: ملت ایران این اتحاد و همبستگی خود را با شرکت آگاهانه و پرشور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بار دیگر تکرار خواهند کرد.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۷۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: حجت الاسلام سیف الله دهقانی امام جمعه بهاباد ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و ترک محرمات و گناهان از حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن قدردانی کرد و افزود: درخشش و تبلور خود را در روز 22 بهمن برای سی و هفتمین بار به رخ دشمنان کشیدیم و این خود زمینه ای است برای حضور ملت و مردم در پای صندوقهای اخذ رای است.

وی با قدردانی از حضورگسترده مردم همیشه در صحنه شهرستان بهاباد در این راهپیمایی افزود: مردم این بار نیز همچون گذشته با حضور مثال زدنی خود در این راهپیمایی، وفاداری خود را به نظام و انقلاب نشان دادند.

امام جمعه بهاباد بیان کرد: این حضور گسترده مردم در این راهپیمایی ضمن نشان دادن حمایت از آرمان های امام (ره) و انقلاب، زمینه ساز حضوری دشمن شکن و پرشور در انتخابات هفتم اسفند خواهد بود.

وی با قدردانی از مردم درراهپیمایی 22 بهمن افزود: اطاعت از رهبری که همه تابع اوامر ولایت و رهبری هستند و به رخ کشیدن اقتدار ملت و نظام اسلامی در برابر استکبار و آمریکا از دیگر پیام های حضور دیروز مردم بود.

خطیب جمعه بهاباد با بیان اینکه یکی از جاها یی که نقشه ها و توطئه های دشمنان را از بین می برد حضور در راهپیمائی ها و تمام صحنه ها میباشد گفت: این حضور مردم تجلی عملی برای مبارزه با آمریکا و استکبار است.

امام جمعه بهاباد با اشاره به حضور پرشکوه مردم در روز راهپیمایی یوم الله 22 بهمن گفت: همه این حرکت ها یک عبادت به حساب می آید.

حجت الاسلام دهقانی با اشاره به وحدت و همدلی مردم در تمام صحنه ها گفت: ملت ایران این اتحاد و همبستگی خود را با شرکت آگاهانه و پرشور در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی بار دیگر تکرار خواهند کرد.

امام جمعه بهاباد اظهار کرد: مردم با حضور خود در این دو صحنه مهم سیاسی به دشمنان انقلاب ثابت می کنند که هیچگاه انقلاب را تنها نخواهند گذاشت.

وی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری که گفتند مجلس شورای اسلامی باید مجلسی مستقل و کارآمد باشد گفت : نماینده باید برای احقاق حقوق شهروندان در مجلس شورای اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نباشد.

دهقانی گفت: مجلس شورای اسلامی یک قدرت است و از آنجایی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی فرمودند نماینده انقلابی باید به مجلس شورای اسلامی راه پیدا کند لذا ایشان خیر جامعه و ملت شریف ایران را می خواهند.

وی همچنین با گرامیداشت سالروز تولد حضرت زینب (س) روز پرستار گفت: این حضرت بهترین الگوی بانوان در جامعه اسلامی هستند لذا به مساله حجاب بیشتر توجه شود.

ارسال نظرات