هادی باادب گفت: وقوع انقلاب اسلامی با مؤلفه‌های ارزشی مانند ظلم‌ستیزی، مبارزه با استکبار، حمایت از مستضعفین و مسلمانان مظلوم، نظم لیبرال موجود بین‌المللی را برنتابیده و در ابعاد مختلف آن را به چالش کشید.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۹۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی،هادی باادب، مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی گفت: وقوع انقلاب اسلامی با مؤلفه‌های ارزشی مانند ظلم‌ستیزی، مبارزه با استکبار، حمایت از مستضعفین و مسلمانان مظلوم، نظم لیبرال موجود بین‌المللی را برنتابیده و در ابعاد مختلف آن را به چالش کشید.
 

وی ادامه داد: لذا بایستی دغدغه آرمان‌های اصیل انقلاب و تاثیر مسقیم بر شکل گیری مجلس آینده مورد مطالبه جامعه انقلابی بوده و در برنامه و شعار و رویکرد داوطلبین و گروه‌ها ،ملاک ارزیابی و اقبال مردم انقلابی باشد، همچنین داوطلبین و گروه‌های منسوب به جریان انقلابی نیز دقت لازم را در اعلام شعارها داشته باشند و آرمان‌ها را فدای مسائل روزمره نکنند.


مسئول بسیج دانشجویی خراسان رضوی ادامه داد: تا زمانی که ملت ایران همچون 22 بهمن 57  دست در دست هم با همدلی و وحدت در سایه ایمان و توکل به خداوند متعال با هدایت مقام معظم رهبری در راه به ثمر رساندن اهداف الهی انقلاب گام بردارند و در این راه استقامت کرده و در مقابل دشمنان اسلام و ایران با اتکا به نیروی ایمان بایستند و فریب نیرنگ های آن ها را نخورند، نعمت انقلاب اسلامی پابرجا و مستدام خواهد بود و به مسیر تکاملی خود ادامه خواهد داد.
 

باادب با بیان اینکه با ایستادگی ملت ایران در برابر استکبار جهانی هر روز عزت و سرفرازی  ایران اسلامی بیشتر آشکار خواهد شد، تاکید کرد: هر سال در روز 22 بهمن، مردم کشورمان برای بیعت مجدد با آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و رهبری و نشان دادن این همدلی و اتحاد در مقابل دشمنان انقلاب در راهپیمایی که به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود شرکت می‌کنند تا اعتقاد و حمایت خود از این روز بزرگ و تاریخی را حتی سالها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به جهانیان نشان دهند.
 

وی خاطرنشان کرد: جامعه دانشگاهی نیز هم گام با آحاد مردم ضمن حضور و تجدید بیعت با آرمان های انقلاب مشت محکمی بر دهان دشمنان انقلاب خواهند زد.

انتها پیام/
ارسال نظرات