خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: امام جمعه موقت اهر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان گفت: حضور یکپارچه ملت در راهپیمایی 22 بهمن حاکی از پشتیبانی ملت از نظام و رهبری است که جا دارد مسئولان کشور و نظام با مشاهده این حماسه قدر این ملت را بدانند چرا که این ملت همیشه در صحنه هستند.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۹۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمود دینی با اشاره به فرمایشی از رهبر فرزانه انقلاب افزود: خدای ناکرده طوری نباشد که مسئله انتخابات موجب شود مسئولان از مسئله اقتصاد و مشکلات جوانان و جامعه غافل شوند.

وی ادامه داد: هدف دشمن این است که بین نظام و ملت فاصله ایجاد کند ولی ملت با این حضور ثابت کرد که بیش از پیش در صحنه حاضر بوده و ضمن لبیک گویی به مقام معظم رهبری در مقابل دشمن خواهد ایستاد که لازم است مسئولان در رفع مشکلات و گرفتاری های مردم بالاخص جوانان اهتمام جدی داشته باشند.

حجت الاسلام دینی ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار یادآور شد: پرستاران قشر زحمتکش جامعه هستند که در بیمارستان ها با صداقت، صبر و حوصله به بیماران خدمت می کنند و لازم است از زحمات این عزیزان به نحو احسن قدردانی شود.

خطیب نمازجمعه اهر با اشاره به صدور حکم ارتداد سلمان رشدی کافر از سوی معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) بیان داشت: غرب هر بار با روش و رنگ خاصی به اسلام و احکام آن هجوم آورده که این بار هم این هجوم با کتاب سلمان رشدی ملعون جلوه دیگری یافت ولی حکم ارتدادی که از سوی امام(ره) موجب ضربه سختی بر پیکره غرب شده و رعب و وحشتی خاص در دل مزدوران قلم بدست بوجود آید.

وی به 29بهمن سالروز قیام مردم آذربایجان پرداخته و افزود: مردم غیور و دلاور آذربایجان در اربعین شهدای قم که به دست دژخیمان رژیم پهلوی به شهادت رسیده بودند، با قیام خود انقلاب را پربار کرده و جان تازه ای به انقلاب بخشیدند که مقام معظم رهبری می فرمایند: آذربایجان سر ایران است.

حجت الاسلام دینی با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: با توجه به انتخاباتی که در پیش رو داریم باید بدانیم شرکت در انتخابات موجب یأس دشمن خواهد شد و لازم است دقت کنیم کسانی را انتخاب کنیم که متدین، مؤمن به انقلاب و تلاشگر بوده و در مقابل دشمن همچون کوهی استوار بایستند و در این میان مجلس خبرگان از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد.

وی با ذکر اینکه کشور اسلامی ایران از نظر وجود امنیت تنها کشور دنیاست، اظهار کرد: امنیت نعمت بزرگی است که خداوند متعال در سایه وجود ولی امر مسلمین برای ما عنایت فرموده و بر ماست که به پاس این نعمت عظما همیشه گوش به فرمان رهبری بوده و لبیک گویان مطیع امرشان بوده باشیم و با شرکت حداکثری خود در انتخابات امید دشمن را به یأس مبدل کنیم.

ارسال نظرات