مردم با بصیرت، هوشیار و انقلابی ایران اسلامی امسال نیز همانند سال های گذشته به فرمان مقام معظم رهبری با حضور گسترده در این راهپیمایی تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب کردند.
کد خبر: ۸۶۳۶۲۹۶
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با قدردانی از حضور گسترده و پرشور مردم و عشایر غیور شهر مرزی اصلاندوز مغان در راهپیمایی 22 بهمن اظهار کرد:مردم با بصیرت، هوشیار و انقلابی ایران اسلامی امسال نیز همانند سال های گذشته به فرمان مقام معظم رهبری با حضور گسترده در این راهپیمایی تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب کردند.

وی به پیامها و دستاوردهای پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود:حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن نشان دهنده میثاقی دوباره با امام و شهدا و آرمان های انقلاب بود که بار دیگر حماسه و افق روشنی از انقلاب اسلامی در برابر جهانیان به نمایش گذاشتند.

امام جمعه اصلاندوز 22 بهمن را روز جشن ملی و روز ملت ایران دانست و گفت:با حضور در این راهپیمایی حمایت خود را از انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری اعلام داشتند.

حجت الاسلام اسدزاده با بیان اینکه شعار "مرگ بر آمریکا" شعار همیشگی ملت ایران است افزود:به فرموده امام(ره) همه ذلت‌ها زیر سر آمریکا این شیطان بزرگ بوده و در حقیقت آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران و دشمن بزرگ است، که ملت ایران باید با بیداری و بصیرت همیشه شعار «مرگ بر آمریکا»، را فریاد بزنند.

وی به پیش رو بودن دو انتخابات مهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت:امروز این رویداد سیاسی در کشور مساله مهمی است که همه مردم از هر قشری باید در برابر دید جهانیان این انسجام و حضور حداکثری را مانند راهپیمایی 22 بهمن به نمایش بگذارند.

خطیب جمعه اصلاندوز حضور باشکوه مردم اصلاندوز را در پای صندوق‌های رأی خواستار شد و افزود:مردم باید توجه داشته باشند رأی آن سرنوشت‌ساز بوده لذا لازم است در انتخاب کاندیدای خویش دقت نظر داشته باشند و کاندیدا اصلح را انتخاب کنند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات اشاره کرد و ادامه داد:بنا بر فرمایش رهبر انقلاب اسلامی ایران رقابت سالم و حضور پرشور مردم در انتخابات دو شرط مهم در انتخابات است.

حجت الاسلام اسدزاده داشتن روحیه صداقت، صراحت در عین پایبندی به اصول انسانی و اخلاقی، قدرت نفوذ و شخصیت فردی و توانایی ایجاد ارتباطات اجتماعی، سیاسی در سطح منطقه و فراتر از منطقه، قدرت مقابله با مفاسد اقتصادی و توانایی ایجاد ارتباط با تمامی اقشار جامعه از جمله مهم‌ترین معیارهای مهم انتخاب کاندیدای اصلح است.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به فرارسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و تبریک این روز فرخنده و همچنین گرامیداشت روز پرستار،عبادت و بندگی،عفت و پاکدامنی،ولایتمداری،ایثار و شهامت و صبوری را از جمله فضایل زندگانی آن حضرت عنوان کرد.

وی با اشاره به سالروز تشکیل کمیته امداد به فرمان امام خمینی(ره) گفت:این نهاد مقدس در راستای محرومت زدایی و توانمندی شکل گرفت که اکنون خدمات آن قابل تقدیر است.

ارسال نظرات