امام جمعه بیله سوار:

انقلاب، قدرت ریکاوری دارد

انقلاب اسلامی ایران نه پیر شده است و نه کهنه بلکه این انقلاب در میانه راه بوده و تمام نشده است .
کد خبر: ۸۶۳۶۲۹۹
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه های نماز جمعه امروز با بیان اینکه امروز رزمندگان در جبهه مقابله با دشمنان اسلام در کشورهای عراق و سوریه مشغول به دفاع هستند، کمک مالی به جبهه سوریه و عراق را خواستار شد.

وی با بیان اینکه انقلاب، قدرت باز آفرینی و ریکاوری دارد افزود: حضور جوانان پس از گذشت سالها از شروع انقلاب، نمونه ای از این بازآفرینی است.

حجت الاسلام قیاسی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران نه پیر شده است و نه کهنه بلکه این انقلاب در میانه راه بوده و تمام نشده است .

وی با اشاره به با نفوذ فرهنگی استکبار گفت: راه مقابله با جنگ نرم دشمنان، حفظ تفکر انقلابی است.

امام جمعه بیله سوار با ارائه نکاتی از فرمایشات مقام معظم رهبری خطاب به مسئولان گفت: مراقب جنجال های روزمره انتخابات باشید و به هیچ وجه از ان غافل نباشید.

وی ضمن اشاره به وجود رکود اقتصادی در کشور گفت: متاسفانه حجم واردات محصولاتی همچون هواپیمای ایرباس از کشورهای دیگر به ایران رو به افزایش است و این اقدامات نه تنها دردی از مشکل رکود حل نمی کند بلکه مشکلات را نیز بیشتر خواهد کرد.

حجت الاسلام قیاسی با اشاره به نامه چهار وزیر دولت به رئیس جمهور در مورد مشکلات اقتصادی گفت: دولت نه تنها از رکود خارج نشده است بلکه به بحران هم گرفتار شده است.

امام جمعه بیله سوار در ادامه به چند سوال اساسی از دولت پرداخت و گفت: آیا مسئولان دولت برای دفاع از حقوق تولید کنندگان داخلی و حال فقرا برنامه ای دارند؟

حجت الاسلام قیاسی امام جمعه بیله سوار در خطبه اول نماز جمعه امروز با ارائه مطالبی در خصوص زندگانی مومنان از دیدگاه امیرالمومنین علیه السلام توصیه کرد: در جهت هرچه بهتر زندگی کردن مومنان و دوری از شیاطین، عمل به گفتار ائمه را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی با زدن مثال حضور در انتخابات، تقوا را عمل به سیره پیامبر و ائمه علیهم السلام عنوان کرد.

وی ضمن قدردانی از حضور باشکوه و عظیم راهپیمایی مردم بیله سوار در 22 بهمن گفت: با توجه به جمعیت کم شهرستان بیله سوار نسبت به دیگر شهرستانها حضور مردم بیله سوار در راهپیمایی 22 بهمن کم سابقه بود.


ارسال نظرات
آخرین اخبار