خبرهای داغ:
امام جمعه شهرستان آزادشهر گفت: مردم با حضور انقلابی و با بصیرت خود بار دیگر مراتب وفاداری و تبعیت از امام و رهبری و آرمان‌های شهیدان در برابر چشم بدخواهان به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۰۳
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از آزادشهر، نمازجمعه آزادشهرامروزباحضوراقشارمختلف مردم درمصلی خاتم الانبیاء این شهرستان برگزارشد.

حجت الاسلام محمداسماعیل قلی پورخطیردر خطبه‌های نماز جمعه امروزشهرستان آزادشهر اظهار کرد: کلید راهبردی و پیشرفت و روند رو به رشد کشور و نیز بهبود وضعیت معیشتی مردم در ابعاد مختلف در اتکا به منابع غنی و نیروهای توانمند درون‌زان بدون وابستگی به کشورهای غربی را باید جست‌وجو کرد.

امام جمعه آزادشهر گفت: تمرکز بر منابع و نیروهای درون‌زا و فراهم کردن شرایط و بسترهای لازم در جهت ایجاد و تقویت خودباوری و اعتماد عمومی به دستاوردهای دانشمندان، متخصصین و نخبگان ایرانی و استفاده واقعی و عملی از ظرفیت‌های فکری و علمی و نتایج کار آنها در جهت تحقق کامل اقتصاد مقاومتی و سرعت بخشیدن به پیشرفت همه جانبه کشور در عرصه‌های علمی، صنعتی، فرهنگی، کشاورزی، سیاسی و دیگر عرصه‌ها است.

وی ادامه داد: حمایت اصولی و کامل از صنایع داخلی و ایجاد شرایط و زیرساخت‌های لازم و جلوگیری از واردات بی‌رویه، تمرکز بر رونق کشاورزی به عنوان یک محصول راهبردی و ضروری‌ترین نیاز اولیه جامعه است.

حجت الاسلام قلی پور تصریح کرد: اقتدار نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران با روحیه انقلابی و دیپلماسی تهاجمی به دست آمده نه با دیپلماسی انفعالی و لبخند و هویت ملی و خودباوری ایرانی اسلامی، همچنین بازگشت به ارزش‌های دینی، شادابی انقلاب، اقتدار و تاثیرگذاری انقلاب اسلامی در منطقه حساس خاورمیانه از دستاوردهای انقلاب در سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

خطیب جمعه آزادشهر گفت: مهمترین ویژگی منحصر به فرد انقلاب اسلامی در مقایسه با همه انقلاب‌های جهان معاصر این است که انقلاب بر اساس دین و مذهب شکل گرفت و به پیروزی رسید و استمرار پیدا کرد و در قالب نظام جمهوری اسلامی غریب به 4 دهه به حیات نورانی خود ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: انتخابات و فرایند آن و حضور حداکثری مردم از مهمترین نشانه‌های مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور است، همچنین مسئولان نظام باید به الزامات خاص انتخابات که رهبر معظم انقلاب بارها روی آن تأکید فرمودند توجه مضاعفی داشته باشند.

به گفته وی، ملت بزرگ و با بصیرت ایران در طول 37 سال عمر انقلاب پشتیبان محکم و وفادار به نظام و انقلاب بوده‌اند و با حضور خود در صحنه‌های مختلف دشمنان را در رسیدن به اهدافشان ناکام گذاشتند.

خطیب جمعه آزادشهر همچنین با قدردانی از مردم شریف و ولایتمدار استان گلستان بخصوص مردم ولایتمدارآزادشهربه خاطر حضور پرشور و حماسی در یوم‌الله 22 بهمن، افزود: مردم با حضور انقلابی و با بصیرت خود بار دیگر مراتب وفاداری و تبعیت از امام و رهبری و آرمان‌های شهیدان در برابر چشم بدخواهان به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها