خبرهای داغ:
امام جمعه موقت اهواز:

تقوا و ولایت‌مداری جزو اصول اولیه انتخاب نمایندگان باشد

امام جمعه موقت اهواز گفت: تقوا و ولایت‌مداری از نخستین شاخص‌های یک کاندیدای انتخاباتی است و مردم باید به این موارد توجه داشته باشند.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۰۸
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،حجت‌الاسلام احمدرضا حاجتی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان با اشاره به در پیش بودن انتخابات و شناخت آنها اظهار کرد: تقوا و ولایت‌مداری از نخستین شاخص‌های یک کاندیدای انتخاباتی است و مردم باید به این موارد توجه داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه افراد منتخب و نماینده راه یافته به مجلس باید اعتقاد به ولایت‌فقیه و نظام داشته باشد، افزود: شورای نگهبان و وزارت کشور بر کاندیداهای انتخاباتی نظارت و توجه کاملی را دارند.

امام جمعه موقت اهواز با تقدیر از حضور باشکوه مردم خوزستان در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، خاطرنشان کرد: ملت ایران با حضور حماسی خود در این راهپیمایی دخالت‌های دشمنان در کشور را دور کرده و هر گام این مردم باعث آن بوده است.

حاجتی با اشاره به دوران دفاع مقدس و رشادت‌های مردم در آن زمان تصریح کرد: ملت ایران با باور امام راحل در آن دوره سخت ایستادگی کردند و امروز نیز برای دفاع از حریم اهل‌بیت به کشور سوریه اعزام می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا قابل اعتماد نیست، گفت: آمریکا این موضوع را بداند که مردم ایران با امام خمینی(ره) عهدی بسته‌اند که تا آخرین لحظه برای پایداری انقلاب اسلامی و اسلام ایستادگی می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها