خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان:

مردم در روز 7 اسفند با حضور در پای صندوق‌ها حماسه دیگری خلق کنند

امام جمعه هندیجان گفت: حماسه دیگری که باقی مانده و باید مردم آن را خلق کنند روز هفت اسفند حضور در پای صندوق‌های رای‌گیری است.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۱۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷

حجت‌الاسلام علی شمیل‌پور در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: حماسه به‌یاد ماندنی حضور مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن یادآور این نکته است که نه تنها باران بلکه گلوله هم نمی‌تواند جلوی حضور مردم را در مراسمات مربوط به انقلاب بگیرد.

وی افزود: حماسه دیگری که باقی مانده و باید مردم آن را خلق کنند روز هفت اسفند حضور در پای صندوق‌های رای‌گیری است.

امام جمعه هندیجان تصریح کرد: دشمنان انقلاب با حضور مردم در هر صحنه چه انتخابات و یا راهپیمایی ناامید می‌شوند و به همین علت مقام معظم رهبری بر حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌ها تاکید دارند پس باید امسال را با خلق حماسه دیگر به اتمام برسانیم.

شمیل‌پور با اشاره به پیش‌رو بودن تبلیغات انتخاباتی افزود: کاندیداها از اصراف و هزینه‌های اضافی پرهیز کنند زیرا اصراف در اسلام یک عمل حرام است.

وی در ادامه اضافه کرد: هیچ‌کدام از کاندیداها سعی در تخریب رقیب خود نداشته باشند، اگر هدف خدمت به اسلام و مردم است نیازی به این کارهای خلاف شرع ندارد رقابت‌ها باید سالم و کاملا اسلامی باشد.

خطیب جمعه هندیجان در پایان افزود: روز یک‌شنبه پنج جمادی‌الاول سال‌روز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار است که این‌ روز را به کلیه پرستاران تبریک عرض می‌کنم. 

ارسال نظرات
پر بیننده ها