خبرهای داغ:

اولین یادواره شهدای «عملیات والفجر مقدماتی» در شهرستان شوش برگزار شد

اولین یادواره شهدای عملیات والفجر مقدماتی به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان شوش برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۱۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،اولین یادواره شهدای عملیات والفجر مقدماتی در این شهرستان ساعت 21 امشب با حضور مشاور رئیس کل نیروهای مسلح کشور، مسئولان محلی و فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرستان شوش برگزار شد.

در این یادواره که با استقبال بی‌نظیر مردم همراه بود، هم‌زمان با بانگ الله‌اکبر به‌مناسبت سال‌روز پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سطح شهر طنین‌انداز شد.

مشاور رئیس کل نیروهای مسلح کشور در سخنرانی خود، ضمن گرامی‌داشت یاد شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: در جنگ تحمیلی هشت ساله، همه حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در شهرستان شوش را دیدند؛ شهیدانی که باید همه با هم با آنها تجدید میثاق کنیم.

سردار مرتضی قربانی ادامه داد: باید به روح شهیدانی مثل شهید احمد حیاری به‌عنوان مدافع حرم اهل‌بیت، شهدای گردان دانش این شهرستان و حماسه‌آفرینان والفجر مقدماتی، سردار شهید باقری و سردار شهید مجید بقایی و دیگر شهدای این سرزمین مقدس درود فرستاد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فضای آلوده بین‌المللی، کشور را در موقعیت زمانی بسیار حساسی عنوان کرد و یادآور شد:حکومت شاهنشاهی بدون حفظ تمامیت ارضی، خیانت بزرگی در حق کشور کرد و اگر امام، شهدا و خود مردم، عزت کشور را بر نمی‌گرداندند، اکنون کشور به‌دست بیگانگان به فنا رفته بود.

وی توجه به جوانان را یکی از عوامل مهم در مسیر انسجام ملی عنوان کرد و گفت: از مردم دعوت می‌کنم تا دست جوانان خود را بگیرند و در مسیر تشکیل خانواده به آنها کمک کنند.

 در این مراسم از خانواده شهید احمد حیاری به‌عنوان مدافع حرم و شهید عباس نادری به‌عنوان مدافع امنیت، و خانواده 52 شهید گردان شهید دانش عملیات والفجر تجلیل شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها