در ایام دهه فجر:

مرکز آموزش تخصصی جهاددانشگاهی شعبه گرمی افتتاح شد

مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی شعبه گرمی با حضور مسئولین افتتاح شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۲۰
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی‌اصل با بیان این مطلب در مراسم افتتاح مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی شعبه شهرستان مغان(گرمی) افزود: جهاددانشگاهی با تیزبینی و بررسی مسائل، زوایای پنهان توسعه کشور را شناسایی و برای تحقق آن اقدام می‌کند که این عمل قابل تقدیر است.

وی پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی را یکی از افتخارات کشور و مرکز درمان ناباروری قفقاز را یکی از امتیازات اردبیل دانست و تصریح کرد: با بهره‌گیری از پتانسیل و توانمندی‌های جهاددانشگاهی می‌توانیم شاهد پیشرفت‌های علمی و آموزشی استان به ویژه شهرستان گرمی باشیم.

موسوی‌اصل راه‌اندازی مرکز آموزش جهاددانشگاهی در گرمی را یکی از افتخارات شهرستان خواند و گفت: به یقین این مرکز منشا خیر و برکت برای منطقه مغان خواهد شد و امیدوارم در آینده نزدیک شعبات این مرکز در شهرهای دیگر این شهرستان هم آغاز به کار کند.

وی بیست و دوم بهمن را روز نمایش حضور پرشور مردم در حمایت از آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه مردم در راه‌پیمایی تحکیم وحدت و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به همراه دارد.

فرماندار گرمی نیز در این مراسم به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد جهاددانشگاهی اشاره و تصریح کرد: به فرمایش معظم له، جهادددانشگاهی یک فرهنگ است و با نامی که بر آن گذاشته شده تمام امور را شامل می‌شود.

میرعلی رحیمی‌زاد افزود: فرمانداری گرمی تمام تلاش خود برای پیشبرد اهداف تعیین شده در زمینه گسترش فرهنگ ایثار و شهادت و فرهنگ دانشگاهی به کار بسته است به همین خاطر آماده همکاری با جهادددانشگاهی در توسعه فعالیت‌های این نهاد در شهرستان گرمی هستیم.

وی ضمن قدردانی از توجه مسئولان جهاددانشگاهی به شهرستان گرمی خاطرنشان کرد: با توجه به پتانسیل‌های شهرستان در زمینه کشاورزی، منابع طبیعی و دامداری انتظار داریم این نهاد انقلابی در زمینه فرهنگی و تبدیل مسائل تئوریک به کاربردی گام‌های اساسی بردارد.

در این مراسم رئیس جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل نیز با تبریک دهه مبارک فجر گفت: در برنامه سه ساله پنجم توسعه جهاددانشگاهی اردبیل، توسعه شعبات این واحد در شهرستان‌های تابعه استان پیش‌بینی شده است که در این راستا اولین مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت این واحد در شهرستان گرمی راه اندازی شد.

رامز نصیری صالح با قدردانی از همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان گرمی و حمایت‌های فرمانداری و نماینده مردم مغان(گرمی) در مجلس شورای اسلامی در راه‌اندازی این مرکز افزود: به یقین این مرکز مایه خیر و برکت برای توسعه علمی و پیشرفت منطقه مغان خواهد شد.

وی ایجاد شعبه جهاددانشگاهی در شهرستان‌های پارس‌آباد، گرمی و مشکین‌شهر را از ماموریت‌های جهاددانشگاهی عنوان و خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال مسئولان شهرستان و همکاری آنان، مرکز گرمی در کمترین زمان ممکن مجهز و شروع به کار کرد و تاکنون چند دوره آموزشی نیز در این مرکز برگزار شده و پتانسیل راه‌اندازی سایر فعالیت‌های این نهاد از جمله فعالیت‌های پژوهشی و فرهنگی را نیز دارد.

در این مراسم محمد فتوحی، مسئول مرکز آموزش کوتاه مدت جهاددانشگاهی شعبه گرمی هم با ارائه گزارشی از روند تجهیز و راه‌اندازی مرکز گفت: کارکنان ادارات شهرستان‌های بیله‌سوار و پارس‌آباد هم می‌توانند از خدمات این مرکز بهره‌مند شوند.


خبرنگار: خانم صغرا جوادی

ارسال نظرات
آخرین اخبار