فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد؛

برخی ها فقط ادعا دارند که ولایت پذیر و ولایت مدارند

فرمانده سپاه ناحیه اشتهارد گفت: کسانی که از وحدت جامعه می گویند بدانند،آنها هستند که باید خود رابا افکار عمومی همراه کنند واین معنای همدلی وهمزبانیست.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۲۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرگرد پاسدار ترابی فرمانده سپاه ناحیه حضرت علی اکبر(ع) اشتهارد در مراسم گرامیداشت دهه فجر که در مسجد باب الحوائج اشتهاردبرگزار شد اظهارداشت: دو هشدار مهم که امسال مقام معظم رهبری به آن اشاره کرده اند، تحریف خط امام راحل،سخنان و راه و خط مشی حضرت امام است که باید طبق وصیت ایشان ازصوت، تصویر و دست خط ایشان شناخت و فهمید.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت علی اکبر(ع) اشتهارد افزود: مسئله ی مهم دیگر، نفوذ سیاسی فرهنگی،اقتصادی،امنیتی و ... که البته مقام معظم رهبری فرمودند از بابت نفوذ امنیتی نگران نیستند، چراکه چون شیربچه های سپاه و نیروهای مسلح مابیدار و هوشیارند، البته این دو را مهم تر ارزیابی کردند،یکی نفوذ سیاسی فردی و دیگری نفوذ سیاسی جریانی که پیچیده ترهم هست.


سرگرد ترابی گفت: راه مقابله بانفوذ وتحریف شخصیت امام راحل، رجوع به اندیشه ی امام و صحیفه امام است.

وی خاطر نشان کرد: برخی امروز از وحدت دم میزنند، همه باید بدانند محور وحدت مردمند نه دولت واندیشه های دولت که کسانی که از وحدت جامعه می گویند بدانند آنها هستند که باید خود رابا افکار عمومی همراه کنند واین معنای همدلی وهمزبانیست.

سرگرد ترابی در سخنان پایانی افزود : اصلا«برجام به فرجام رسید»،چه معنی دارد در و دیوار شهر را بنر می زنند که چه و چه،حتی منتظر نمی مانند ببینند واکنش رهبر انقلاب چیست!بعد همه شان هم ادعا دارند که ولایت پذیر و ولایت مدارند!بعد هم که واکنش رهبری راهمه دیدند بازهم نگرانی خود را اعلام کردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار