خبرهای داغ:
امام‌جمعه موقت شیراز بابیان این‌که در انتخابات نگاه‌ها باید به اصلح بودن افراد باشد گفت: تعصبات قومی و قبیله‌ای می‌تواند بلای جان یک ملت شود.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۵۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸

حجت‌الاسلام ابوفاضل رضوی‌اردکانی در خطبه‌های نماز جمعه امروز سومین حرم اهل‌بیت (ع) با اشاره به اهمیت انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: حضور در انتخابات را که رهبری معظم بر آن تأکید دارند واجب شرعی است و به‌دنبال حماسه تاریخی راهپیمایی 22 بهمن‌ماه جاری، دومین حماسه در هفتم اسفندماه امسال نیز رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به این‌که دست‌هایی قصد نفوذ در مجلس خبرگان رهبری را داشتند تصریح کرد: به یاری خدای منان این‌گونه دست‌ها قطع شد و هم‌اینک تمام تایید صلاحیت شده‌ها سرمایه‌های نظام محسوب می‌شوند و مردم باید بین آنان اصلح‌ها را انتخاب کنند.

امام‌جمعه موقت شیراز گفت: بریزوبپاش‌ها در انتخابات توسط برخی از نامزدهای مجلس شورای اسلامی از چشم مردم دور نمی‌ماند و حاصلی جز دوری از توده‌های مردمی و بدنامی برای این‌گونه نامزدها ندارد.

رضوی‌اردکانی بابیان این‌که در انتخابات نگاه‌ها باید به اصلح بودن افراد باشد گفت: تعصبات قومی و قبیله‌ای می‌تواند بلای جان یک ملت شده و باید کنار گذاشته شود و سرنوشت ملت و کشور را به افراد اصلح سپرد.

خطیب موقت جمعه شیراز در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امام خمینی (ره) مردم را ولی‌نعمت‌های مسئولان می‌دانستند بنابراین هیچ مسئولی بر سر کسی منت ندارد و وظیفه همگان در برابر انقلاب و این نعمت بزرگ الهی پاسداری از نظام است.

وی بابیان این‌که در وصیت‌نامه‌های شهدا، بیش از 90 درصد شهیدان والامقام اظهار داشته‌اند که ما رفتیم و انقلاب را به شما سپردیم و بر پیروی از ولایت و ولایت‌مداری تأکید و سفارش کرده‌اند.

رضوی‌اردکانی تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای عزتمندانه و باشوکت از حقوق مسلم این ملت دفاع کرد که البته دشمن از قدرت ما ترسید و تسلیم شد.

وی اموال آزادشده را حق ملت دانست و گفت: این اموال صدقه‌سری نیست و این ثروت مردمی باید در تولید و ایجاد اشتغال به‌کار گرفته شود نه اینکه با خرید کالاهای خارجی به بی‌کاری و تعطیلی کارخانه‌های کشور دامن زد.

امام‌جمعه موقت شیراز معضل اساسی و اصلی کشور را بیکاری دانست و از تعطیل شدن بیش از 60 درصد کارخانه‌های کشور ابراز تأسف کرد و گفت: امروز بانک‌ها ضد اشتغال شده‌اند و روزگار مردم را سیاه کرده‌اند و فقط بنگاه‌داری می‌کنند.

وی بانک‌ها را سرمایه‌داران خطرناک دانست و تصریح کرد: بانک‌ها با پول ملت ساختمان‌سازی می‌کنند که باید مجلس در این زمینه نظارت جدی داشته باشد.

رضوی‌اردکانی بابیان این‌که دستگاه‌های موظف مراقب باشند تا دیگر بابک زنجانی‌ها درست نشوند خاطرنشان کرد: عزم جدی مجلس، دولت و قوه‌قضائیه بر این مهم باشد تا مردم از انقلاب مأیوس نشوند.

امام‌جمعه موقت شیراز با اشاره به این‌که هنوز تا برقراری اسلام واقعی در کشور فاصله داریم تصریح کرد: نظام رو به اسلامی شدن کامل حرکت می‌کند و باید علل پیروزی انقلاب را فراموش نکنیم.

وی وجود رهبری بزرگ، عالم، عادل، شجاع و حکیم، همراهی علما و مراجع و حوزه‌های علمیه، حمایت سراسری و پیروی معتقدانه و آگاهانه مردم از رهبر خود و مهم‌تر از همه وحدت را از علل پیروزی انقلاب اسلامی برشمرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها