خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه لارستان در جمع مردم و بسیجیان روستای کورده:بعد ازسه دهه از انقلاب به دنیا ثابت کردیم حیات در مبارزه است نه در مذاکره
کد خبر: ۸۶۳۶۳۵۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۳
جاهدی فرمانده سپاه ناحیه لارستان در جمع مردم و بسیجیان روستای کورده ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام الله دهه فجر ، به چند محور اساسی انقلاب که امام خمینی(ره) به واسطه همین ارکان انقلاب کرد و این انقلاب تا امروز زنده و پویا مانده است اشاره کرد.
 وی اولین رکن انقلاب را مردمی بودن آن  دانست و افزود: همین مردم بودند که با رهبری های پیامبرگونه امام در شکل گیری،پیش برد و تثبیت نظام اسلامی مهمترین نقش را ایفا کردند. پشتوانه ای که خیلی از انقلاب ها از آن بی بهره اند مانند انقلاب مردم مصر که گرچه مردمی بود ولی چون بعد از انقلاب سرخط آن به دست سردمداران حکومت افتاد به بیراهه کشیده شد.
این هنر امام بود که تمام ساختارهای نظام اعم از سیاسی تا نظام های پارلمانی و... را به دست خود مردم داد و انتخاب آنان را به مردم سپرد،امام با تکیه بر همین مردم جنگ را اداره کرد و بعد از آن نیز خلف صالحش امام خامنه ای با همین مردم انقلاب را به پیش برده وآن را از تمامی فتنه ها و آسیب ها به سلامت عبور داده است.
جاهدی دومین رکن و محور اساسی عمل امام را تکیه و اعتماد واقعی به خداوند دانست و همین اعتماد حقیقی امام سبب شده بود که دست قدرت الهی را بالاتر از همه دستها ببیند و بگوید: ما جز خدا از هیچ قدرت دیگری نمی ترسیم و همین عامل سبب شده تا امروز جمهوری اسلامی به یک دژ نظامی تسخیرناپذیر برای مستضعفین عالم تبدیل شود.
 فرمانده سپاه ناحیه لارستان گفت:جهان در قبل از انقلاب به دو قطب شرق و غرب تبدیل شده بود که قدرت ظاهری این دو قطب باعث شده بود بقیه کشورها یا پیرو کمونیسم شرق باشند ویا لیبرال دموکراسی غرب. امام پس از پیروزی انقلاب به دنیا ثابت کرد که هیچ قدرتی بالاتر از قدرت الهی و اسلام نیست و همانگونه که پیش بینی کرده بود کمونیسم و اتحاد جماهیر شوروی از هم پاشید و در نامه تاریخی خود در سالگرد پذیرش قطعنامه پایان عمر لیبرال دموکراسی غرب  را نیز نوید می دهد و می گوید این انقلاب شروع زوال آن است.
 وی در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به ذلت و حقارت کشور در قبل از انقلاب در برابر مستکبرین، به عزت و سربلندی ایران اسلامی پس از انقلاب اشاره کرد و خاطرنشان کرد: کشوری که روزی حتی اجازه نزدیک شدن ودست زدن به هواپیمایش  را در داخل کشورش به او نمی دادند امروز و بعد از گذشت بیش از سه دهه از انقلاب، بسیاری از علوم و فناوریها از جمله: چرخه سوخت هسته ای، هوافضا،پزشکی،نظامی، فناوری نانو و ... را به طور بومی در اختیار دارد و در دنیا حرف برتر را می زند که این دستاوردها جز با اعتماد به وعده صدق الهی و ایستادگی و مبارزه به دست نیامده است و به گفته امام راحل عظیم الشانمان که گفت: حیات ما در مبارزه است بعد از سه دهه از انقلاب به دنیا ثابت کردیم که حیات در مبارزه است نه در مذاکره.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان ولایت فقیه را رکن دیگری دانست که به گفته امام هم از دیکتاتوری جلوگیری می کند و هم از پایه های اساسی قدرت و هم رکن مستحکم حکومت می باشد. وی با اشاره به گفته فوکویاما  متفکر غربی که گفته بود:شیعه پرنده تیزپروازی است که دارای دو بال سرخ حسینی و سبز مهدوی است که این پرنده زره ای به تن دارد که آن را از هرگونه گزندی در امان نگه داشته و آن ولایت است افزود به همین دلیل این رکن رکین امروز آماج حملات مستکبرین قرار گرفته است.
وی در ادامه با اشاره به  دو انتخابات مهم پیش رو، انتخابات خبرگان رهبری را به مراتب مهم تر از مجلس شورای اسلامی دانست به دلیل اینکه ولایت فقیه عمود خیمه نظام اسلامی است و قوام انقلاب بسته به این رکن رکین است و این مجلس خبرگان است که  بر رهبری نظارت می کند و  خدای ناکرده در فقدان ولایت فقیه آن را انتخاب خواهد کرد پس باید بابصیرت کامل اعضای این مجلس را انتخاب کرد که خدای ناکرده آیت الله های بی بصیرت بر مسند این مجلس تکیه نزنند.

 جاهدی ،مجلس شورای اسلامی را نیز در جای خود مهم دانست چون به تعبیر رهبری این مجلس قرار است مسیر انقلاب را به سمت اهداف و آرمانهای خود ریل گذاری کند پس باید نماینده ای را انتخاب کرد که شجاع،انقلابی،بصیر،خدمتگذار و دارای سطح فهم بالایی از قانون و قانون گذاری باشد. و راه کار پیشنهادی رهبری هم اعتماد به لیست متدینین است.
 وی با اشاره به تعبیر صریح امام خمینی(ره) که فرمودند: کار مجلس کار اجرایی نیست بلکه قانون گذاری است خاطرنشان کرد اگر امروز در کشور دچار مسائل و مشکلاتی هستیم به این دلیل است که قانون درست و حسابی نداریم.
جاهدی در ادامه گفت: اتفاقاتی که در مجلس ششم افتاد نشان داد که مجلس هم می تواند در درون انقلاب علیه رهبری و نظام و انقلاب موضع گیری کند پس باید افراد بابصیرت و لایت مدار را انتخاب کرد تا بار دیگر شاهد آن وقایع تلخ و ناگوار نباشیم.
فرمانده سپاه ناحیه لارستان به گسترش فرهنگ و تفکر امام در سراسر دنیا اشاره کرد و بیان کرد: افرادی چون شیخ نمر،سیدحسن نصرالله، شیخ زکزاکی و ... تربیت شدگاه مکتب امام خمینی اند اما با این وجود برخی در داخل کشور حاضر نیستند شجاعانه حرف انقلاب را بزنند،ساختار شورای نگهبان را زیر سوال می برند و با اینکه امام و رهبری به صراحت گفتند تکلیف ما دقیقا مبارزه با آمریکاست و ما با آمریکا مذاکره نمی کنیم، دم از مذاکره مستقیم با آمریکا می زنند و بعد هم می گویند ما یار امام و انقلابیم که این حرفها ،ادعایی بیش نیست که فقط بر زبان می آورند.
جاهدی در پایان صحبت هایش توجه حاضران را به آیه ای از قرآن معطوف کرد که می فرماید:یهود می گفتند ابراهیم مال ماست و نصاری می گفتند مال ماست، خداوند در جوابشان گفت: ابراهیم متعلق به کسانی است که پیرو ابراهیم اند و اکنون نیز امام و رهبری متعلق به کسانی است که پیرو آنهایند نه متعلق به کسانی که دم از امام و رهبری می زنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها