خبرهای داغ:
به همت پایگاه بسیج امام علی(ع) حوزه شهید عابدی قم برگزار شد
نشست بصیرتی سیاسی به مناسبت آغاز سی و هشتمین سال انقلاب با حضور رئیس سابق سازمان بازرسی کل کشور در مسجد میزان الاعمال قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۳۶۳۶۲
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در نشست بصیرتی سیاسی بسیجیان که به همت پایگاه بسیج امام علی(ع) حوزه سه شهید عابدی برگزار شد، حجت الاسلام نیازی رییس سابق سازمان بازرسی کل کشور طی سخنانی به موضوع پیروزی های اخیر رزمندگان جبهه مقاومت در سوریه پرداخت و گفت: امروز امنیت سوریه مدیون رشادت ها و دلاورمردی های مدافعان حرم است.
  نشست بصیرتی با حضور رئیس سابق سازمان بازرسی کل کشور

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری پیرامون شهدای مدافع حرم ابراز کرد: ایشان فرمودند "اگـر این رزمندگان مبـارزه نمی‌کردنـد ایـن دشـمن می‌آمـد داخـل کشـور، اگـر جلویـش گرفتـه نمی‌شـد مـا بایـد اینجـا در کرمانشـاه و همـدان و بقیـه اسـتان‌ها بـا اینهـا می‌جنگیدیـم و جلـوی اینهـا را می‌گرفتیـم" با این سخنان، به ارزش کار مدافعان حرم بیشتر پی می بریم.

رییس سابق سازمان بازرسی کل کشور در بخش دیگری از سخنان خود به تشریح ویژگی های منحصر به فرد شهیدان مدافع حرم پرداخت و در ادامه، با اشاره به جایگاه مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب نمایندگان صالح و شایسته جهت نقش آفرینی در مجلس به جهت تصویب قوانین کشور بسیار حائز اهمیت می باشد.

وی همچنین ضمن تشریح وظایف نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، به طرح شبهات مطرح شده بر مبنای اغراض سیاسی و ناشی از جاه طلبی عده ای پرداخت و پاسخ های قانونی مربوطه را نیز تشریح نمود.

نیازی در پایان به سوالات حاضران پاسخ گفت.

در این نشست علاوه بر بسیجیان و نمازگزاران مسجد میزان الاعمال، مسئولانی از ناحیه بسیج امام حسین(ع) نیز حضور داشتند.
ارسال نظرات