خطیب جمعه خلیل آباد حضور مردم را نشان دهنده اقتدار و عزت ملت اسلامی دانست و اذعان نمود: این حضور مردم در ۷ اسفند دوباره تکرار خواهد شد و مسئولان اجرایی کشور باید بستر لازم برای حضور مردم را فراهم کنند.
کد خبر: ۸۶۳۶۴۵۵
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام علی ناهیدی، روز گذشته در خطبه های نماز جمعه این شهرستان  ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) با بیان مطالبی پیرامون پیام ها و دستاوردهای منطقه ای و جهانی انقلاب اذعان نمود: انقلاب اسلامی که در ۲۲ بهمن ۵۷ در سرزمین ایران و با رهبری پیامبرگونه امام راحل طلوع کرد و اعجاز بزرگ قرن را رقم زد.

وی انقلاب اسلامی ایران را یکی از رخداد های بی نظیر دوران معاصر دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران یک فجر جدیدی در تاریخ بشریت است که منشأ آثار فراوانی در ابعاد مختلف در داخل و خارج ایران داشته است.

ناهیدی ادامه داد: هر انقلابی به طور طبیعی تاثیراتی در منطقه و دنیا دارد و برای ایجاد عمق بخشیدن به انقلاب خودش پیامهایی را عرصه می کند و یکسری دستاوردهای جهانی و انقلاب اسلامی است که به مردم جهان می دهد.

وی با بیان اینکه ملت ایران اراده کرد که رژیم پهلوی را برکنار کند و دنیا مشاهده کرد که این اتقاق افتاد و این کار شدنی شد، تصریح کرد: ملت ایران اراده کرد که جمهوری اسلامی را بر اساس اعتقادات دینی و اسلام برپا کنند و شدنی شد و اراده کرد که مقابل هجوم تبلیغات دنیای استکبار بایستیم و رژیم جعلی اسرائیل را به رسمیت نشناسیم و نشناختیم و این اتفاق افتاد.

خطیب جمعه خلیل آباد گفت: با وجود تحریم های بسیار نظام اقتصادی کشور را تا حد امکان به بهترین وجه حفظ کنیم و این طور شد و سعی کردیم که آمریکا را حوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و… شکست بدهیم و ان شاء الله شکست خواهیم داد.

وی راهپیمایی ۲۲ بهمن نماد حضور تمام اقشار ملت قهرمان ایران دانست و اظهار داشت: حضور مردم وفادار و انقلابی در روز ۲۲ بهمن که چشم گیر و دشمن شکن بود بار دیگر ثابت کرد که راه انقلاب و آرمان های امام و شهدا خستگی ندارد

حجت الاسلام ناهیدی ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران دهه فجر و حضور باشکوه مردم شهیدداده و قهرمان شهرستان خلیل آباد برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت: ۳۷ سال تحریم و تهدید و جنگ این ملت با صلابت و مقام را تکان نداده است.

وی با بیان اینکه ملت ایران بسیار تلاش کردند و سختیها و کمبودها را تحمل کردند، تاکید کرد: مردم بصیر ایران در تمام صحنه ها حضور دارند و این حضور مردم مایوس کننده و دشمن دشکن بود و به دیگران ثابت کردند که مردم خسته نشده اند و با صلابت راه امام ، انقلاب و شهدا را ادامه می دهند.

امام جمعه خلیل آباد حضور مردم را نشان دهنده اقتدار و عزت ملت اسلامی دانست و اذعان نمود: این حضور مردم در ۷ اسفند دوباره تکرار خواهد شد و مسئولان اجرایی کشور باید بستر لازم برای حضور مردم را فراهم کنند.

وی با اشاره به کاندیداهای رد صلاحیت شده تصریح کرد: آنهایی که رد صلاحیت شده اند باید به قانون و نظر شورای نگهبان احترام بگذارند و مراقب باشند که آب به آسیاب دشمن نریزند و باعث نشوند که دشمن سوء استفاده کند.

حجت الاسلام علی ناهیدی با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام گفت: مردم خوابند وقتی از دنیا می روند بیدار می شوند، چراکه در انسان ها خصوصیاتی است که انسان خواب از جهان بیداری غافل است و گاهی به ضرر خود و دیگران عمل می کند.

وی با طرح این سوال که آیا می شود قبل از مرگ مردم بیدار شوند، تصریح کرد: کسی که گوش به بیدار کننده بدهد و قرآن به پیامبر می فرماید که ای پیامبر به مردم بگو من فقط یک سخن دارم و آن این است که از خواب غفلت و بی خبری قیام بکنید و آن کس که بیدار شده و عمل کرده است وقتی از دنیا می رود مشمول لطف خدا می شود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها