مسئول سازمان بسیج هنرمندان گفت: با ابزارفرهنگ و هنر می‎توان به مبارزه پرداخت ونقش تک تک هنرمندان در این سنگر و جهاد بسیارتاثیرگذار‌است. با برنامه‌هایی که در سازمان بسیج هنرمندان انجام می‌گیرد سعی در تربیت هنرمندان بصیر ، آگاه ، انقلابی و ولایتمدار در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
کد خبر: ۸۶۳۶۴۷۴
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
سرهنگ پاسدارعلی احمدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان مرکزی درحاشیه آیین برگزاری جشنواره استانی شعرانقلاب در خمین در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج گفت: برگزاری جشنواره‌ها ی مختلف هنری از برنامه‎های مصوب سازمان بسیج هنرمندان است که درطول سال سه تا چهار جشنواره برگزارمی‌شود وامسال جشنواره فیلم کوتاه، عکس، مو سیقی و شعر را در دستور کار داشتیم .

احمدی اظهار‎کرد: بعد از اجرای مراحل مقدماتی سه فصل گذشته که فصل اول با عنوان جشنواره شکوفایی با موضوع بهار وطبیعت، فصل دوم با عنوان کودک با موضوع انقلاب و ولایت ، فصل سوم با عنوان شعر آیینی وملی برگزار شدند و فصل چهارم، شعر انقلاب با عنوان فصل بیداری است که اختتامیه آن برگزارمی‌شود.

وی به تشکیل سازمان بسیج هنرمندان اشاره‌کرد و افزود: از تشکیل این سازمان 9 سال میگذرد و تقویت، سازماندهی، جذب و تربیت نخبگان هنری بسیج ازاهداف این سازمان است.

احمدی بیان‌کرد: دراین راستا تلاش براین است که بسیجیان هنرمند در کانون بسیج هنرمندان سازماندهی شده و فعالیتهای آنها در راستای نظام جمهوری اسلامی مدیریت شود. ودرکنار سازماندهی ، جذب و تربیت یک نسل انقلابی جدید از هنرمندان که دغدغه‌های آرمانهای امام راحل(ره)، شهدا و اهداف کلان نظام را بتوانند دنبال کنند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: با تربیت و حمایت از هنرمندان با تولید آثارفاخر و ارزشمند، هنرمندان می‌توانند در مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمنان که همواره از دغدغه‌های رهبرانقلاب بوده ودر عرصه و زمان فعلی که رسانه‌های بیگانه در بحث تهاجم فرهنگی تلاش در تضعیف کردن بنیانهای نظام جمهوری اسلامی و خانواده را دارند نقش موثری داشنه باشند.


ارسال نظرات