امام جمعه تربت حیدریه تاکید کرد: مسئولان خود را به مسائل انتخاباتی و جناحی مشغول نکنند.
کد خبر: ۸۶۳۶۴۷۶
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عصمتی در خطبه های نماز جمعه تربت حیدریه اظهار داشت: حضور چشمگیر مردم ایران اسلامی در راهپیمائی ۲۲ بهمن، نشانگر ولایتمداری و بصیرت ملتی است که مطالبه رهبری خود را درک کردند و پاسخ مثبت و دشمن شکنی به آن دادند.

وی افزود: پیام این حضور بیادماندنی مردم به مسئولانی است که تاکنون نتوانستند در شأن و منزلت مردم خدمت رسانی کنند و گاهی اوقات خود را مشغول مسائل انتخاباتی و جناحی می کنند، لذا مسئولان نباید از خدمت به مردم غافل شوند.

رئیس حوزه علمیه مرحوم هراتی اذعان کرد: مردم با وحدت و همدلی مصمم هستند تا انقلاب اسلامی را که با نثار هزاران خون شهید به این مرحله رسیده تا مقصد نهایی با صبر و استقامت ادامه دهند و پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی اش یعنی حضرت بقیه الله الاعظم(عج) برسانند.

عصمتی بیان کرد: این ملت علیرغم برخی مطالب و سخنان نسنجیده، روحیه استکبار ستیزی خود را که از امام امت آموخته همچنان حفظ می کند و با تمام اقتدار در برابر جبهه استکبار ایستاده و اهداف اسلام ناب محمدی(ص) را جامه عمل می پوشاند.

امام جمعه تربت حیدریه در بخشی دیگر از خطبه ها به حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند اشاره کرد و افزود: دومین آزمون این ملت در اسفندماه رقم می خورد که هر چه این حضور حماسی تر باشد دشمنان انقلاب و اسلام ناامید تر می شوند که در نهایت با انتخابی حساب شده توسط مردم، تمام توطئه ها و برنامه های دشمن را خنثی می کند.

وی تاکید کرد: مردم باید هشدارهای رهبری در زمینه نفوذ در انتخابات را با انتخاب افراد اصلح برای مجلس خبرگان و شورای اسلامی رعایت کنند، تا انقلاب از مسیر اصلی خود منحرف نشود.

 وی با بیان اینکه لیست های ارائه شده توسط انقلابیون و متدینین از پشتوانه منطقی و حدیثی برخوردار است، افزود: گاهی ممکن است مردم در انتخاب افراد اصلح دچار تردید شوند و از عقبه سیاسی و اجتماعی افراد آشنائی کاملی نداشته باشند، لذا باید به کسانی رای بدهند که در لیست های انتخاباتی مورد تائید انقلابیون و متدینین قرار دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها